فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

97 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در بهاباد اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با تاکید بر لزوم تلاش برای برجسته‌سازی خاطرات هشت سال جنگ تحمییلی برای نسل جوان گفت: بیش از 97 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۶۸۹۲
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ سرگرد پاسدار رضا قاسمی بهابادی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را رسالتی خطیر و از مهمترین اهداف برنامه‌های بزرگداشت این هفته عنوان و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس از جنگ بعنوان نعمت الهی برای کشورمان یاد کردند زیرا سبب شد فرهنگ ایستادگی، مقاومت و پایداری نهادینه شود و اینگونه کشور را در برابر زیاده خواهان عالم بیمه کرد.
وی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی دقیق نسل سوم و چهارم انقلاب را با مفاهیم ارزشمندی همچون فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، روحیه انقلابی و فرهنک کار و تلاش جهادی آشنا کنیم، افزود: امروز هم راه برون رفت از غالب مشکلات کشور مدیریت و فرماندهی جهادی و انقلابی و استفاده نسل جدید از تجارب ارزشمند دوران دفاع مقدس است.
قاسمی اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهیدان ،جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حمایت های همه جانبه مردم عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی با توطئه های رنگین خود در برابر منطق مقاومت ایران اسلامی عجز و ناتوان شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با اشاره به اینکه این برنامه ها با همکاری ناحیه مقاومت ، پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه های مقاومت ورده های اقشارمختلف بسیج درشهرستان اجرا می شود، اظهار کرد: مراسم رژه موتوری وخودروئی دراولین روز ازهفته دفاع مقدس ، غبارروبی قبور شهدا ، دیداربا خانواده های شهدا ورزمندگان ، برگزاری یاد واره شهدای اقشار بسیج ، اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی ، نمایشگاه ستارگان هدایت درحوزه شهید محلاتی ، همایش پیشکسوتان جبهه وجنگ ، ازشاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس دربهاباد میباشد که در این هفته پیش بینی شده است.
سرگرد قاسمی بیان داشت : آغاز هفته دفاع مقدس که با اربعین و شور حسینی و آغاز سال تحصیلی عجین شده بر شکوه هفته دفاع مقدس می‌افزاید و باید از طرفیت اربعین به نحو مطلوب استفاده کرد.
وی اضافه کرد: دفاع مقدس ما در زمینه‌های مختلف سیاسی، ‌نظامی، اجتماعی، فرهنگی و توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل‌های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد، این حادثه عظیم، بی شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعد بر جای خواهد گذاشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار