خبرهای داغ:
رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد

ارائه خدمات توسط اورژانس پیش بیمارستانی اسدآباد در بزرگراه کربلا

همدان-رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:پوشش خدمات فوریت‌های پزشکی بزرگراه کربلا توسط اورژانس پیش بیمارستانی اسدآباد در حال انجام است.
کد خبر: ۹۴۵۶۸۵۸
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر الهه عزتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پوشش خدمات فوریت‌های پزشکی بزرگراه کربلا توسط اورژانس پیش بیمارستانی اسدآباد در حال انجام است، اظهار کرد: با افزایش بار عبور مسافرین اربعین حسینی، اورژانس پیش بیمارستانی اسدآباد در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد و از تمام توان لجستیکی خود برای ارائه خدمت بهتر استفاده می‌کند.

وی افزود: در این زمینه دو کارشناس فوریت دانشکده به همراه یک کد آمبولانس به مرز خسروی اعزام شده‌اند و گروه دوم اعزامی اورژانس نیز متشکل از دو کارشناس دیگر صبح روز بیستم شهریور به منطقه اعزام شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از برپایی موکب در محوطه معاونت آموزشی دانشکده خبر داد و افزود: این موکب برای اولین بار در این نقطه دایر شده و به زائرین مسیر برگشت، خدمات ارائه می‌دهد.

وی در ادامه از آمادگی کامل بیمارستان قائم (ع) اسدآباد خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای ارائه خدماتی روان به زوار و مراجعین در این مرکز اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار