مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان:

خدمت رسانی 11 گروه جهادی سیستان و بلوچستان در عراق/ بر پایی 11 موکب از سیستان و بلوچستان در عراق

سرهنگ ملایی گفت: 11 گروه جهادی با فعالیت بیش از 200 جهادگر بسیجی خواهر و برادر در مسیر پیاده روی اربعین در عراق مستقر و به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۴۵۶۵۷۰
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در دو سال گذشته به علت شیوع کرونا تعداد زیادی از مردم از حضور در حرم اهل بیت (ع) در کشور عراق بازمانند که خوشبختانه امسال با توجه به کاهش شیوع بیماری کرونا و تکمیل روند واکسیناسیون شاهد حضور چشم گیر زائران به عتبات عالیات هستیم.

وی با اشاره به این مطلب که کلیه تمهیدات لازم به منظور اسکان و پذیرایی جهت رفاه زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) صورت گرفته، افزود: با هدف تسریع در خدمت رسانی به زائران حسینی 11 گروه جهادی با حضور بیش از 200 جهادگر بسیجی خواهر و برادر افتخار خادمی به زائران حسینی در مسیر پیاده روی اربعین در کشور عراق را دارند.  

سرهنگ ملایی ادامه داد: گروه جهادی بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان با تجهیزات جهت امر خدمت رسانی به زائران پاکستانی در قالب 11 موکب از هفته گذشته با ارائه خدمات اسکان، طبخ غذا و پذیرایی در مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی مستقر شده اند.

این مسئول ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان به منظور خدمت رسانی به زائران زاهدانی که از پیاده روی اربعین جامانده اند و پیاده روی نمادین اربعین در این شهرستان مانند دوسال اخیر برگزار می شود، تعداد 10 موکب دیگر را  جهت اجرای برنامه پیاده روی در زاهدان و خدمت رسانی به آنها بر پا و خدمت رسانی خواهند کرد.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان جهت خدمت رسانی به زائران غیر ایرانی از همه ظرفیت های جهادی بهره مند شده و ۱۹شورای جهادی شهرستان ها در این کار فرهنگی بزرگ فعال و به صورت ویژه در شهرستان‌های مقصد در دشتیاری، چابهار، ایرانشهر، میرجاوه و زاهدان خدمات رسانی دارند.

وی تصریح کرد: مجمع جهادگران استان در راستای حرکت های بسیج سازندگی و مدیریت کمک به موکب ها و گروههای جهادی دخیل در این برنامه معنوی فعال شده است.

ملایی در ادامه تصریح کرد: این موکب ها با کمک های مردمی و خیرین راه اندازی شده است و قرار است مبلغ 4 میلیارد ریال از سوی بسیج سازندگی به این موکب ها جهت طبخ غذا برای زائرین حسینی پرداخت شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار