بیخ گوش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چه می گذرد؟ + (تصاویر )

ورودی سالن های ورزشی که اغلب آنها مربوط به ورزشهای رزمی است و بیخ گوش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مستقر شده اند صحنه هایی مشاهده می شود که واقعا جای تاسف دارد.
کد خبر: ۹۴۵۶۵۴۵
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، این روزها اگر سری به محوطه بیرونی سالن های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در دولت آباد یاسوج بزنید تصاویری را مشاهده می کنید که به عنوان یک شهروند از بی توجهی و عدم مدیریت تاسف می خورید.

مکانی که این ورزشکاران در آن فعالیت می کنند هم به لحاظ تجهیزات و امکانات و هم به لحاظ ظاهری باید در شان مرکز استان باشد.

پدران و مادران زیادی فرزندان خردسال خود را به این سالن های ورزشی می آورند که اگر شب ها مواظب نباشند شیشه های شکسته شده و رها شده در اطراف این سالن ها پای آنها را مجروح خواهد کرد.

از شیشه های نوشابه و دلستر شکسته شده در اطراف این سالن های ورزشی و انبوه زباله های اطراف آنها بیانگر بی توجهی و عدم نظارت بر این مجموعه ورزشی است.

دریچه های فاضلاب خیابان اصلی این مجموعه ورزشی که به استادیوم 15 هزارنفری یاسوج منتهی می شود نیز گویا به سرقت رفته است و هر لحظه امکان سقوط ورزشکاران و خانواده های آنها در این گودال ها وجود دارد.

در این سالن های ورزشی روزانه به ویژه در عصرها و شب ها نوجوانان و جوانان زیادی را می بینید که با حداقل امکانات و تجهیزات در رشته های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

ورزشکاران رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد بارها از عدم حمایت مسئولان ورزشی مربوطه نارضایتی خود را اعلام کرده اند و عنوان می کنند با هزینه های شخصی به مسابقات اعزام و برای استان و کشور افتخارآفرینی می کنند.

عدم حمایت مسئولان ورزش استان از ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در ماه های اخیر تا جایی پیش رفت که صدای سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز درآمد.

پیشنهاد می شود مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین خود سری اطراف این سالن های ورزشی زده و تدابیر لازم را اتخاذ کند.

تصاویر زیر وضعیت محوطه و ورودی این سالن های ورزشی را نمایش می دهد

 

بیخ گوش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چه می گذرد؟ + (تصاویر )

وضعیت تاسف بار ورودی سالن های ورزشی رزمی در یاسوج/  بیخ گوش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چه می گذرد؟وضعیت تاسف بار ورودی سالن های ورزشی رزمی در یاسوج/  بیخ گوش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چه می گذرد؟وضعیت تاسف بار ورودی سالن های ورزشی رزمی در یاسوج/  بیخ گوش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چه می گذرد؟وضعیت تاسف بار ورودی سالن های ورزشی رزمی در یاسوج/  بیخ گوش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد چه می گذرد؟

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار