خبرهای داغ:

رسیدن گاز به طرود، خارتوران و پل ابریشم شهرستان‌های شاهرود و میامی

شاهرود_رئیس اداره گاز شهرستان شاهرود گفت: طرح انتقال گاز به دهستان طرود، منطقه جنوب بیارجمند و پل ابریشم میامی در سال ۱۴۰۲ کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۳۶
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

رسیدن گاز به طرود، خارتوران و پل ابریشم شهرستان‌های شاهرود و میامیبه گزارش خبرنگار بسیج، سعید غلامی در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی با ارائه گزارش یکساله این اداره اظهار کرد: ۲۶۰۰ مورد نصب عَلَمک داشتیم و توسعه شبکه ۲۲ کیلومتر در واحد‌های تولیدی و صنعتی داشتیم و گازرسانی به روستای تاش و شهرک صنعتی قلعه نو خرقان و ۳۰ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.
او با اشاره به ۳ هزار مشترک جدید که از نعمت گاز بهره‌مند شدند، گفت: ضریب گازرسانی به روستاها، شهر‌های کوچک و بزرگ صد در صد است و روستا‌ها ۷۵ درصد است که ۲۵ درصد عقب هستیم که در حال برنامه ریزی برای تحقق این امر هستیم.
رئیس اداره گاز شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: در حال انجام مقدمات برای گازرسانی به طرود با اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومان و جنوب بیارجمند با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان هستیم که به محض ارسال مصوبه شرکت ملی گاز انجام خواهد شد.
او ادامه داد: این پروژه‌ها در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ کلنگ زنی خواهد شد که سه پیمانکار برای دهستان طرود و جنوب بیارجمند نیاز است.
او به گازرسانی به هفت روستای منطقه پل ابریشم شهرستان میامی نیز اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص یافته که در سال آینده رخ خواهد داد و ضریب نفوذ گاز ما به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید و جزو شهرستان‌های سبز تلقی می‌شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها