خبرهای داغ:

تکریم و معارفه امام جمعه شهر کلاته خیج/ خدمت و گره گشایی مردم رسالت ائمه جمعه

شاهرود_مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهر کلاته خیج گفت: رسالت امام جمعه در خدمت به مردم و گره گشایی از آنان است و امام مردم است تا راهگشایی کند.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۱۶
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

تکریم و معارفه امام جمعه شهر کلاته خیج/ خدمت و گره گشایی مردم رسالت ائمه جمعهبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن فاطمی نیا مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات شرکت معادن ذغال سنگ البرز شرقی، با اشاره به فضیلت زیارت امام حسین (ع) اظهار کرد: رسالت امام جمعه در خدمت به مردم و گره گشایی از آنان است و امام مردم است تا راهگشایی کند.
او افزود: سنگر سیاسی و عبادی نمازجمعه بلیغ‌ترین و جامعه‌ترین سنگر جامعه است و امام جمعه رسالت سنگینی دارد و باید کارنامه هفته را ارائه کند و ایجاد ارتباط بین مسئولین و مردم و تبیین اصول راهبری نظام اسلامی را دارد.
مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان ادامه داد: ۱۴ مسئولیت به امام جمعه واگذار شده است تا با کمک مسئولین در این راستا قدم بردارد و امیدواریم شاهد اعتلای کرسی امامت در استان باشیم.
فاطمی نیا با تقدیر از دو دوره خدمت حجت الاسلام علی خداپرست در امامت جمعه شهر کلاته خیج برای حجت الاسلام مهدی خوش کلام امام جمعه جدید شهر کلاته خیج آرزوی توفیق کرد.
در این مراسم با حضور ائمه جمعه شاهرود و بیارجمند و مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان با اهدا لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام خداپرست تقدیر و حکم امامت جمعه حجت الاسلام مهدی خوش کلام به وی تنفیذ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها