خبرهای داغ:

توجه بیشتر مسئولین به موضوع اربعین/نگاه مسئول باید آبادانی و درآمد جامعه باشد

شاهرود_ امام جمعه شاهرود با تاکید بر توجه بیشتر مسئولین به موضوع اربعین حسینی گفت: نگاه مسئول باید آبادانی و درآمد باشد و بعد مالیات دریافت شود که اگر نباشد به جای آبادانی ویرانی می‌آید و فقر ایجاد و بعد هلاکت است.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۰۴
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

توجه بیشتر مسئولین به موضوع اربعین/نگاه مسئول باید آبادانی و درآمد جامعه باشدبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات شرکت معادن ذغال سنگ البرز شرقی با اشاره به نامه ۵۳ مولا علی (ع) به مالک اشتر در نهج‌البلاغه اظهار کرد: نگاه مسئول باید آبادانی و درآمد باشد و بعد مالیات دریافت شود که اگر نباشد به جای آبادانی ویرانی می‌آید و فقر ایجاد و بعد هلاکت است.
او افزود: اگر در مسائل مالی کار مردم سخت شود، مردم به مسئولین توجه نمی‌کنند و ممکن است رای ندهند و یا بدتر از آن رخ می‌دهد.

امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: مردم و دولت توقع بیشتر دارند و ما وظیفه تشکر داریم و در برخی موارد کار‌های اساسی انجام شده، اما در برخی موارد باید کار بیشتر شود و جهاد بیشتر شود.
او به استاندار برای رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی تبریک گفت و افزود: نسبت به اربعین وظیفه داریم و در عراق دستگاه‌های اجرایی عمده کار خود را برای اربعین می‌گذارند و توقع این است مسئولین ادارات ما نیز نسبت به اربعین حس داشته باشند.
امینی با تاکید بر اینکه در کشور عراق ارزانی می‌آید در اربعین، اما در کشور ما گرانی می‌آید و دولت‌مردان باید نظارت جدی و توجه کنند، گفت: پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی نیز چند سالی است اجرا می‌شود و مسئولین همراهی و همکاری کنند و وظایف خود را انجام و بهترین توسل به سیدالشهدا است.
او به دفاع مقدس هم اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس درس‌ها و عبرت‌های فراوان دارد و ما امروز از آن دوران برای امروز بهره‌مند شویم و استفاده کنیم و یاد امام و شهدا را گرامی بداریم.
امینی از زحمات حجت‌الاسلام خداپرست در مدت تصدی امامت جمعه شهر کلاته خیج تقدیر و حجت‌الاسلام خوش کلام امام جمعه جدید را معرفی و آرزوی توفیق کرد و افزود: نهاد امامت جمعه حاکمیتی است و باید مسئولین در نمازجمعه حضور یابند و معرفی امام جمعه در شورای اداری این است که امام جمعه باید برای خدمت به مردم و تسهیل امور جامعه پشتیبانی و حمایت شود.

ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این نشست با تاکید بر اجرایی بودن مصوبات شورای فرهنگ عمومی از سپاه ناحیه شاهرود در راستای فعالیت‌های فرهنگی و توجه به موضوعات شهرستان تقدیر کرد.
او با اشاره به دغدغه عفاف و حجاب و گلایه مندی مردم، از دانشگاه‌ها و مدارس خواست با شروع سال تحصیلی بر این امور مهم توجه کنند.
جلالی با تاکید به بخشداران در جدیت بر حل مشکلات مردم، افزود: رؤسای ادارات نیز در بخش‌ها حاضر و تعاملات جدی داشته و مستندسازی را در دستور کار خود برای اطلاع رسانی به مردم قرار دهند.
فرماندار ویژه شاهرود با بیان اینکه ۸۳۰ میلیارد تومان اعتبار گرفتیم، ادامه داد: منابع تخصص یافته چهارتا پنج برابر بودجه شهرستان است و در سفر کمیسیون عمرانی مجلس، هزار و سیصد میلیارد تومان تخصیص به شاهرود و میامی داشتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها