سردار اکبری:

امید آفرینی وظیفه همگانی برای مقابله با توطئه دشمنان است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: امید آفرینی وظیفه همگانی برای مقابله با توطئه دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۰۰
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

امید آفرینی وظیفه همگانی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست هم اندیشی و توانمندسازی فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج عشایری استان در مجموعه آموزشی غدیر آورگان برگزار شد.

در این نشست سردار علی محمد اکبری با اشاره به ایام اربعین و اسارت اهل بیت علیهم السلام  و رنج ها و مشقتهایی که در این مسیر متحمل شدند، حضور میلیون زائر از ملیت های مختلف در عتبات عالیات و بزرگداشت اربعین حسینی را نشان گر زنده بودن قیام عاشورا دانست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) ضمن آرزوی سلامتی برای همه زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع)در اربعین حسینی، از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج عشایری خواست بر برگزاری مراسم در مناسبت های ملی و مذهبی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه، مردم همواره نشان داده اند که همراه و حامی برنامه های فرهنگی و بصیرتی در رده‏های بسیج هستند، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان به میدان آمده اند و در راستای ناامیدسازی و ایجاد یأس در جامعه تلاش می کنند؛ لذا همگان وظیفه دارند با امید آفرینی در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کنند.

سردار اکبری، گفت: ناامید کردن کار دشمن است و امیدآفرینی از ملزومات خنثی سازی این توطئه به شمار می رود.

وی، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی فقط خاص ایران نیست، بلکه گریبانگیر همه دنیاست و باید قدر نعمت های خداوند را بدانیم و شکر گزار باشیم و با هم افزایی توانمندی ها، ظرفیت های درونی کشور و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر اقتصاد مقاومتی، به سوی حل مشکلات و تحریم های ظالمانه دشمنان برویم.

وی در پایان افزود: باید قدردان نعمتهای بزرگی همچون؛ نعمت امنیت، نعمت سلامتی و نعمت ولایت و رهبری باشیم که در بین کشورهای منطقه و جهان از اقتدار و عظمت برخورداریم و ان شاءالله به زودی مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود هم با خنثی سازی توطئه های دشمنان رفع خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار