منصور الهی، کارشناس مسائل سیاسی در جمع پایوران سپاه جیرفت

عدم جهاد تبیین وارونه جلوه دادن واقعیت های نظام است

منصور الهی، کارشناس مسائل سیاسی درجمع پاسداران و سربازان سپاه جیرفت گفت : اگر ما تبیین و روشنگری نکنیم و واقعیات این نظام را به درستی مطرح نکنیم، دیگران حقیقت را وارونه جلوه میدهند و همه ما و این نظام به فنا خواهد رفت.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۸۶
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، منصور الهی ، کارشناس مسائل سیاسی و اقتصادی، در مکان سالن جلسات ناحیه جیرفت و در جمع پاسداران و سربازان این ناحیه به بحث و گفتگوی مسائل سیاسی و اقتصادی، عملکرد دولت سیزدهم، نقاط قوت و ضعف این دولت پرداخت.

وی گفت:  مهمترین مسئله ای که باید به آن توجه کرد و آن را دنبال کرد، بحث جهاد تبیین است ک مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای در بحث جهاد تبیین دارند و اگر ما تبیین و روشنگری نکنیم و واقعیات این نظام را به درستی مطرح نکنیم، دیگران حقیقت را وارونه جلوه میدهند و همه ما و این نظام به فنا خواهد رفت.

آقای الهی گفت : امروز وقتی کلمه جهاد تبیین مطرح می شود، برای برخی سوال پیش می آید ک آیا این مشکل جدیدیست؟
ولی اینطور نیست، این از زمان امامان ما بوده که حقایق ماموریت خودشان را تبیین کنند.
کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد : در حوزه اقتصاد و فرهنگ هم مشکل و ضعف داریم که باید جلوی این ضعف گرفته شود. در حوزه های مختلف پیشرفت های زیادی داشتیم که خیلی از مردم ما خبر ندارند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت : خیلی از مردم ما بدنبال مهاجرت از ایران هستند
آنها نمیدانند که کشورهای پیشرفته کسانی را به عنوان مهاجر می پذیرند که یا پول زیادی از ایران ببرند آنجا و یا تخصص بالایی و نخبه باشند.
اروپایی ها آنقدر بدعهد هستند که تا به حال به تعهدات خودشان عمل نکردند و شرکتهایشان هم جمع کردند و از ایران رفتند.

منصور الهی گفت: در بحث برجام هم امریکایی ها میخواهند فقط تحریم های ثانویه برداشته شود و در زمان اوباما ۱۹ شرکت که با ایران کار میکردند را تحریم کرده بودند.
لذا دولت فعلی ایران دو کار بزرگ را تا به الان انجام داده است :
۱. دولت نسبت ب کسری بودجه دست در جیب بانک مرکزی نکرده ک بخواهد چاپ پول انجام دهد.
۲. در بحث کرونا کار بزرگی انجام داد و جلوی مرگ و میر گرفته شد و با واردات واکسن مردم واکسینه شدند.
و در بحث کالاهای اساسی نیز کارهای بزرگی انجام شد ک به عنوان مثال از روسیه گندم وارد میکنیم و بجای انکه پول بدیم نفت ب آنها میدهیم که این امر یک دیپلماسی واقعی می باشد.

الهی همچنین مطرح کرد: امروز در فضای مجازی نباید کار پدافندی انجام داد ک منتظر باشیم شبهه ای وارد شود جواب دهیم، باید کار آفندی انجام داد و تحلیل های خود را در فضای مجازی انجام دهیم و کار جهاد تببین را در فضای مجازی گسترش دهیم.
متاسفانه امروزه در کشور ما قبح زدایی را دارند گسترش می دهند که اگر قبح زدایی کردند، عادی سازی می شود، و عادی سازی ک شکل گرفت می شود یک فرهنگ غلط.

کارشناس مسائل سیاسی گفت : در بحث حجاب وقتی زن بی حجاب شود، حیثیت دینی اسلام لکه دار می شود و وقتی دین لکه دار شود، دیگر دین هیچ جذابیتی برای ما ندارد. امروز هم یک طرف بحث اقتصادی می باشد و طرف دیگر بحث های مختلف ک ما از دین فاصله بگیریم.

منصور الهی بیان کرد: امروز میگویند ک روسیه بر ما سلطه دارد یک حرف کاملا غلط می باشد، ما بر روسیه سلطه داریم ولی آنها بر ما هیچ سلطه ای ندارند. به عنوان مثال ما در روسیه بندر خریدیم ک میتوانیم کالاهایی را ک میخریم آنجا دپو کنیم و بعد وارد کشور کنیم.
امروز مادر کشورهای مختلف به ساخت پهباد پرداختیم که نشان می دهد توان کشور ما به قدرت بالایی رسیده است و دشمن از این امر مهم بسیار ناراحت است. و کشوری ک امروز به این همه تکنولوژی های بالا رسیده است، قدرتمند ترین و مهمترین کشور در کل جهان است.

وی در پایان گفت: آنها میخواهند مارا فقیر و ناتوان جلوه دهند و اروپا را پیشرفته، که دست آنها رو شده و مردم جهان به این نتیجه رسیده اند که ایران کشوری قدرتمند است و ما نیز باید به آینده این کشور امیدوار باشیم.

ارسال نظرات