دیدارجمعی از خواهران بسیجی

پایگاه کریمه اهل بیت (علیه السلام ) با دختران مرکز نگهداری سلیمه زرند

فرمانده وجمعی از اعضای شورای پایگاه کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) سپاه زرند با حضور در مرکز نگهداری سلمیه با دختران این مرکز دیدارنمودند
کد خبر: ۹۴۵۵۷۴۲
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :به همت  پایگاه مقاومت کریمه اهل بیت  سلام الله علیها  بسیج خواهران الزهرا ء (سلام الله علیها) ،سپاه شهرستان زرند جمعی از خواهران بسیجی این پایگاه با حضور در مرکز نگهداری سلیمه شهرستان زرند از دختران بی سرپرست این مرکز دیدار وسرکشی بعمل آوردند .

 در این نشست خانم جعفرزاده فرمانده پایگاه با تشکر از مسئولین مرکز و همچنین خواهران شرکت کننده در مرکز نگهداری از سلیمه زرند  یادآور شد :همواره باید خداوند متعال را شاکرم و سپاسگزار باشیم ،خداوند متعال ای که نعمت های زیادی را به ما ارزانی نموده ولی قدر نمی دانیم .

در ادامه این دیدار نشست هم اندیشی با موضوع حجاب و عفاف برگزار گردید

خانم جعفرزاده هادی ومربی سپاه زرندگفت : تمام تلاش دشمن ترویج،حجاب‌گریزی،بی‌بند  باری،اسلام‌گریزی،نمازگریزی در جامعه اسلامی و بین زنان است.

وی با بیان اینکه دشمن با هجمه‌های فرهنگی حجاب و عفاف که یک ارزش الهی است را نشانه گرفته است،افزود:مصونیت از گناه و آلودگی بوسیله حجاب زمینه‌ساز یک حیات و زندگی پاک در جامعه می‌شود.

خانم جعفرزاده ، به اهمیت ترویج عفاف و حجاب در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد:حضور زنان با حفظ حجاب آنان در جامعه مغایرت ندارد و همواره شاهد حضور زنان موفق در عرصه‌های مختلف می‌باشیم.این مهم بیانگر اینست که حفظ حجاب با حضور زنان در اجتماع،اشتغال،زندگی و...هیچگونه منافاتی ندارد.

وی با بیان اینکه حجاب موجب تقرب به ارزش‌های الهی می‌شود،گفت:تهاجم فرهنگی دشمن حجاب و عفاف را نشانه و هدف گرفته است.بار تهاجم فرهنگی بیشتر بر دوش ما سنگینی می‌کند؛چرا که فرهنگ ما برگرفته از دین مبین اسلام است و دارای چارچوب و برنامه‌های خاص خود می‌باشد و زن نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

هادی ومربی سیاسی سپاه زرند ، با اشاره بر اینکه تفاوت فرهنگ ما با غرب موجب می‌شود حجم تهاجم فرهنگی را بیشتر احساس کنیم،تصریح کرد:تمام تلاش دشمن ترویج حجاب‌گریزی،بی‌بند و باری، اسلام‌گریزی،نمازگریزی در جامعه اسلامی و بین زنان است.

وی به تقدیم 230هزار شهید والامقام در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:گسترش عفاف و حجاب دشمن را به هراس انداخته است.بی‌حجابی حربه دشمن برای سست کردن بنیان خانواده‌ها است.

می طلبد  وصیت شهدا را در جامعه تسری دهیم.و به تاسی از خون پاک شهدا و حضرت زینب (سلام الله علیها) به این فرهنگ و ارزش الهی در جامعه جایگاه بخشیم.

این نشست با پرسش وپاسخ همراه بود .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار