استاندار چهارمحال و بختیاری؛

خدمت به زائران حسینی یک توفیق بزرگ الهی است

همایش هماهنگی خادمین قرارگاه قمربنی هاشم علیه السلام استان،برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در جوار مضجع نورانی امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۵۷۳۴
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع خادمین قرارگاه قمربنی‌هاشم علیه السلام با تسلیت ایام سوگواری خامس آل عبا و اسارت آل الله، گفت: خدمت به زائران اربعین حسینی یک توفیق بزرگ  الهی است.

غلامعلی حیدری برکات خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: در برپایی مواکب و خدمت رسانی به زایرین اربعین حسینی سختی و مشکلات وجود دارد، اما این افتخار بزرگ نصیب هر کسی نخواهد‌ شد.

یادگار سالهای دفاع مقدس ادامه داد: باز شدن راه کربلا معلی و توفیق تشرف و زیارت مضجع نورانی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از آرزوهای قلبی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به برکت خون مطهر شهدا امروز زائران اربعین حسینی با اطمینان خاطر و در امنیت به زیارت مرقد مطهر حضرت سیدالشهدا علیه السلام مشرف می شوند و مردم مومن عراق با اشتیاق فراوان با برپایی موکب ها با تمام توان به زائرین اربعین حسینی از مرزهای مختلف و در مسیر نجف تا کربلا پذیرایی می کنند.

حیدری با اشاره به ارزش معنوی خدمت به زائران اربعین افزود: همکاری و همراهی برای خدمت به زائران اربعین حسینی ارزشمند و معنوی است و خواستار جدی گرفتن مسئله حمل و نقل زائران شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، مداحی و ذکر مصیبت، ارائه گزارش اقدامات رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برای برپایی مواکب و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی و تقدیم نمادین کاور خدمت و کارت خادمین به دو نفر از شرکت کنندگان در همایش، از دیگر برنامه های همایش هماهنگی خادمین قرارگاه قمربنی هاشم علیه السلام استان بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار