مسئول دارالقرآن سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان :

هدف از تشکیل دارالقرآن سپاه اشاعه فرهنگ قرآن و توجه به آموزه های دینی است

زنجان – مسئول دارالقرآن سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: هدف از تشکیل دارالقرآن در سپاه اشاعه فرهنگ قرآن و توجه به آموزه های دینی است.
کد خبر: ۹۴۵۵۶۱۹
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

میلاد عباسی در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار داشت:با ابلاغ رسمی سردار سلامی ،فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارالقرآن سپاه انصارالمهدی (عج) از اواخر سال 1399 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

هدف از تشکیل دارالقرآن سپاه اشاعه فرهنگ قرآن و توجه به آموزه های دینی است

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های دارالقرآن سپاه برگزاری محافل انس با قرآن کریم است،تصریح کرد:این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان بصورت روزانه برگزار و همچنین در طول سال با حضور خواهران و برادران شاغل در سپاه استان برگزار می شود.

 

عباسی با اشاره به دیگر برنامه های دارالقرآن سپاه،عنوان کرد:برگزاری کلاس های تخصصی  حفظ و قرائت قرآن کریم در ستاد و نواحی،برگزاری مسابقات مختلف با موضوعات قرآنی اعم از (تفسیر، مسابقات پیامکی، حفظ آیات منتخب ) ، برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم هر سه ماه یکبار به صورت جمعی، برگزاری کلاس های مفاهیم و تفسیر ازجمله برنامه این مرکز می باشد.

 

این مسئول با اشاره به تشکیل قرارگاه قرآنی نور به فرماندهی فرمانده کل سپاه، عنوان کرد:هدف از تشکیل این قرارگاه  استفاده از ظرفیت‌های کل سپاه برای فعالیت های قرآنی است.

 

مسئول دارالقرآن سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان تصریح کرد: این قرارگاه در تمام سپاه‌های استانی با مسئولیت فرمانده سپاه استانی تشکیل شده است.

 

عباسی در پایان با اشاره به اهداف دارالقران سپاه خاطرنشان کرد: شناسایی افراد منتخب و معرفی آن ها برای شرکت در مسابقات قرآنی در سطح کشور ،گسترش تعلیم و تعلم و روانخوانی، تجوید، ترتیل حفظ قرآن کریم ونیز ارتقای سطح معرفت نسبت به قرآن و آموزه‌های قرآنی از اهداف این قرارگاه می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار