همزمان با هفته ی دولت ؛

افتتاح یک کارگاه خیاطی در شهر فرادنبه

همزمان با هفته دولت، یک کارگاه خیاطی با حضور مسولان در شهر فرادنبه افتتاح شد تا چرخ زندگی 10 نفر را راه اندازد.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۸۱
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با حضور مدیر صندوق کارآفرینی استان و جمعی از مسئولین شهرستانی و محلی یک کارگاه خیاطی در شهر فرادنبه افتتاح شد .

حجت الاسلام علوی امام جمعه فرادنبه در حاشبه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از این بانوی کارآفرین و کسانی که برای اشتغالزایی و کسب درآمد تلاش می کنند گفت :یکی از برنامه هایی که در طرح اعتلای شهر بعنوان برنامه های بلند مدت تعریف شده بحث اشتغال بانوان و راه اندازی مشاغل خانگی هست که از مسئولین مربوطه انتظار حمایت و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت را داریم.

 در بخش دیگری بانوی کارآفرین گفت : چرخ این کارگاه  چرخ زندگی 10 نفر دیگر را می چرخاند.

خانم بصیری افزود :برای راه اندازی این کارگاه مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات از صندوق کارافرین امید و مبلغ 500 میلیون ریال نیز تسهیلات از کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه دریافت و مبلغ بالغ بر 5 میلیارد ریال اورده شخصی هزینه شده است.

وی گفت : علاوه بر فراهم کردن زمینه  اشتغالزایی برای جمعی از بانوان شهر فرادنبه بصورت دوره ای کلاسهای آموزش خیاطی در این  کارگاه نیز بصورت رایگان و با حضور مربیان مجرب از سازمان فن وحرفه ای برای بانوان برگزار و در پایان دوره مدرک معتبر از فنی و حرفه ای اعطا می گردد.

شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ی 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار