خبرهای داغ:
فرمانده یگان آموزش شهید سلیمانی سپاه ناحیه همدان:

خواهران بسیجی، زنان قهرمان کشور را الگو و سرمشق قرار دهند

همدان-فرمانده یگان آموزش شهید سلیمانی سپاه ناحیه همدان با اشاره به ۳۴۳ شهیده زن همدان گفت: باید خواهران بسیجی آگاه باشند و زنان قهرمان کشور را الگو و سرمشق قرار دهند.
کد خبر: ۹۴۵۴۷۱۱
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، باقر نوابی در دوره آموزشی بسیجیان حوزه حضرت فاطمه (س) همدان اظهار کرد: گفت: دو نوع تهدید داریم  داخلی و خارجی؛ اما با وجود تهدیدات منطقه‎ای و فرا‌منطقه‌ای ایران پیشرفت کرده است و امروز ه در جایی هستیم که آمریکا می‌خواهد با ایران رابطه برقرار کند اما این کار برای آمریکا میسر نمی‌شود.

وی ابراز داشت: امروز ایران از نظر سیاسی، فرهنگی، نظامی، فنی، تکنولوژی و هسته‌ای پیشرفت کرده و باعث افتخار است.

فرمانده یگان آموزش شهید سلیمانی سپاه ناحیه همدان با اشاره به ۳۴۳ شهیده زن همدان اضافه کرد: باید خواهران بسیجی آگاه باشند و زنان قهرمان کشور را الگو و سرمشق قرار دهند.

وی بیان کرد: یکی از زنانی که الگو است مرضیه حدیده‌چی (خانم دباغ) بود که فرمانده سپاه همدان در سال ۵۸ بود و زحمات زیادی را برای انقلاب کشید؛ از دیگر قهرمانان می‌توان به فرنگیز حیدری پور در گیلان غرب اشاره کرد که یکی از افسران عراقی را به قتل رساند و یکی را اسیر کرد.

نوابی از مجیده خانم به عنوان یکی دیگر از قهرمانان کشور نام برد که در آبان ۵۹، ۶ افسر و درجه‌دار در حال فرار را اسیر گرفت و گفت: ما می‌توانیم این زنان قهرمانان را الگو قرار دهیم و در حفظ و انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار