اهدای خون تبلور زیبای انسانیت و مهرورزی اسـت

نکوئی گفت: اهدای خون یک عمل انسان دوستانه و زیباست که اهدا خون میتواند گامی ابتدایی جهت اهدای زندگی به افراد نیازمند به خون و فرآورده های خونی باشد.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۹۴
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک هفته دولت گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با  حضور کارمندان بسیجی پویش نذر خون در شهرستان زاهدان برگزار شد.

وی با اشاره به این مطلب که اهدا خون کاری بسیار پسندیده و زیبا است، افزود: اهدای خون تبلور زیبای انسانیت و مهرورزی اسـت که امید بـه زندگی را در افراد نیازمند بـه این فرآورده حیات بخش ارتقا می بخشد و سبب التیام روند درمانی آنان می شود.

سرهنگ نکوئی اهدای خون را اهدای زندگی دانست و بیان کرد: اهدای خون یک عمل انسان دوستانه و زیباست. اهدا خون میتواند گامی ابتدایی جهت اهدای زندگی به افراد نیازمند به خون و فرآورده های خونی باشد که بعد از اهدا خون یک حس بسیار مناسب و دلپسندی به آدم دست میدهد.

این مسئول تصریح کرد: در این پویش بیش از 50 نفر از کارمندان بسیجی خواهر و برادر با هدف کمک به بیماران تالاسمی و افراد نیازمند به فرآوره های خونی، خود را اهدا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار