خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ممسنی:

داشتن روحیه خدمت گزاری، روحیه جهادی و انقلابی، نسخه شفا بخش مشکلات کشور است

فرمانده سپاه ناحیه ممسنی گفت: داشتن روحیه خدمت گزاری، روحیه جهادی و انقلابی، نسخه شفا بخش فائق آمدن بر مشکلات کشور است.
کد خبر: ۹۴۵۴۳۹۰
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته دولت جمعی از پایوران سپاه ناحیه ممسنی با فرماندار و کارکنان فرمانداری شهرستان ممسنی دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار فرمانده سپاه ناحیه ممسنی خطاب به کارکنان فرمانداری بیان داشت:عرصه کار شما به نوعی دفاع مقدس است،زمانی جنگ ما ،جنگ سخت بود ولی الان جنگ ما،جنگ ترکیبی است و نوک پیکان این جنگ،جنگ اقتصادی است.
سرهنگ حیاتی تصریح کرد:دشمن با تمام توان خود به صحنه آمده و در این جنگ کسی می تواند موفق باشد و بر هجمه های دشمن فائق آید که کاردان و دلسوز باشد و دفاع مقدس و راه شهیدان را الگوی خود در خدمت رسانی به مردم قرار دهد.
وی افزود:ما در دفاع مقدس در مقابل چندین کشور با پیروی و اطاعت از ولی فقیه زمان،ایستادگی کردیم و پیروز شدیم،امروز هم باید با نقش آفرینی در عرصه های مختلف،اجازه پیروزی و به نتیجه رسیدن دسیسه های دشمن را ندهیم.
وی خاطر نشان کرد:داشتن روحیه خدمت گزاری ،روحیه جهادی و انقلابی ،نسخه شفا بخشی است که مسئولین باید بر طبق آن عمل کنند.
فرمانده سپاه ناحیه ممسنی اظهار داشت: باید تمام تلاش ما مسئولین در زمان تصدی مسئولیت این باشد که باری از دوش مردم برداریم و گره ای از کار مردم باز کنیم و این کارها ارزش دارد و هیچ وقت از یاد و خاطره مردم فراموش نمی شود.
در ادامه این دیدار صمیمی، فرماندار شهرستان ممسنی بیان داشت:هر جا از فرامین ولی فقیه و آرمان های انقلاب فاصله گرفتیم ضرر کردیم و از اهداف انقلاب دور شدیم.
انصاری ادامه داد:نمونه بارز از نتیجه ی گوش به فرمان ولی فقیه بودن،رشد و توانمندی سپاه در بحث موشکی و انجام زیر ساخت های اقتصادی و عمرانی در کشور است که همه بخاطر بحث ولایت پذیری محض این نهاد مقدس است.

وی در پایان داشتن روحیه و تفکر بسیجی در همه عرصه ها، از جمله جنگ سخت،جنگ نرم،جنگ ترکیبی و جنگ اقتصادی را تنها راه رسیدن به اهداف و فائق آمدن بر مشکلات دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها