خبرهای داغ:
سردار آتانی:

خدمات بسیج امید آفرینی و رفع محرومیت است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) گفت: خدمات ارزنده ای توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی در جهت امید آفرینی و رفع محروميت  صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۴۵۴۳۶۴
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین ضمن گرامی داشت  یاد و خاطره ۳هزار شهید دوران دفاع مقدس افزود: قزوینی ها در لشکرهای نجف اشرف با فرماندهی شهید کاظمی و علی ابن ابیطالب مهدی زین الدین و لشکر حاج علی فضلی و با یگان تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج )حاج عبدالله عراقی در عملیات افندی و فاتح تپه جاسوسان سردار جعفرخانی شرکت داشتند.

آتانی تصریح کرد: قزوین با شهدای شاخص، سرلشکر عباس بابایی،حسین لشکری،سردار سپاه اسلام و حسن پور همگی از دیار انقلابی قزوین به پا خواستند و در آسمان تابناک امامت و ولایت خوش درخشیدند. امروز نیروهای جهادی با تاسی با فرهنگ شهدا اقدامات سازنده ای انجام دادند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)در رزمایش مومنانه در ایام کرونا ۵۱۹ میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده که در راستای تفاهمی که با کمیته امداد داشتیم در بین استان های کشور بیش از ۶۰۰میلیون به میدان آوردیم و ۳۱۳ دستگاه یخچال  به ولی نعمتان نیازمند تقدیم کردیم.

وی در پایان ضمن گرامی داشت یاد شهدا افزود: بیش از ۱۱۷۴ گروه جهادی در حوادث کرونا در میدان بودند. در سیل  منطقه آبگرم و الموت قزوین بیش از بیست روز رزمندگان و بسیجیان سپاه صاحب الامرعج در خدمت مردم بودند.

وی در پایان تاکید کرد: آبرسانی به ۹۶ روستا در دستور کار قرار گرفت و قرار شد ۳۰ماهه خدمات تکمیل شود اما در نهایت کمتر از ۳۰ماه باکیفیت عالی به بهره برداری رسید. برای رزمایش بزرگ کشوری میزخدمت و گروه های جهادی همکاری لازم را در دستگاه های قوای سه گانه به بسیج کمک کردند، که اتحاد و انسجام مثال زدنی برای پیشرفت کشور نشان دادند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار