نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عدالت باید در قالب عمل شکل بگیرد

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، در دیدار با وزیر آموزش و پرورش، گفت: باید فضای امن اخلاقی در مدارس حاکم باشد.
کد خبر: ۹۴۵۴۱۸۹
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با وزیر آموزش اظهار کرد: هفته دولت فقط نشستن و صحبت کردن نیست، بلکه هفته سرکشی به مناطق و حضور میدانی است تا در جمع مردم حاضر شده و مسائل و مشکلات مردم را ببینند و بشنوند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر دو شهید با انگیزه های ایمانی بودند، این ها سرمایه های کشور هستند و مدیران باید تلاش کنند از این ذخایر برای کار برای کسب رضای خدا تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آموزش و پرورش به جهت کادرسازی و تربیت انسان یک پایه در مسائل نظام جمهوری اسلامی است، بخش عمده ای از انسان های سالم و کارآمد در این مجموعه تربیت می شوند.

نکونام عنوان کرد: برخی پیش از این به دنبال اجرای سندی منحوس در آموزش و پرورش بودند، باید مراقب باشیم تا آن ها نتوانند شیطنت های خود را در گوشه و کنار انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید فضای امن اخلاقی در مدارس حاکم باشد، خاطرنشان کرد: انس با قرآن، حاکم شدن معنویت و... تنها مربوط به مساجد نیست بلکه باید در مدارس ترویج شوند تا اثرات آن را در جامعه، مساجد و... نیز ببینیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: موضوع دانشگاه فرهنگیان باید به جد پیگیری شود، این دانشگاه در چهارمحال و بختیاری نیز زیرساخت لازم را ندارد.

نکونام تصریح کرد: نظارت و ارزیابی رفتاری بر کار معلمان بسیار مهم است،باید بررسی شود یک معلم چگونه با دانش آموزان رفتار می کند چراکه رفتار معلم اثر کلیدی بر دانش آموز دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با اشاره بر ضرورت توسعه عدالت در همه عرصه‌های جامعه گفت: بر قراری عدالت نباید شعاری باشد بلکه باید در قالب عمل شکل بگیرد و با توسعه عدالت می‌توان از بروز بسیاری از آسیب‌ها به خصوص فساد در بخش‌هایی مختلف جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیات دولت دغدغه‌مند و با انگیزه هستند، افزود: مجموعه دولت می‌تواند امید را روز به روز در جامعه تقویت کنند و نگذارند خدشه‌ای به امید مردم در جامعه وارد شود.

امام جمعه شهرکرد در ادامه بر مبارزه با فساد در کشور تاکید کرد و گفت: مردم انتظار دارند در ادارات فساد نباشد بنابراین باید با هر گونه فساد مالی و اخلاقی در کشور مبارزه شود و مبارزه با فساد مطالبه جدی مردم از هیات دولت است.

وی ادامه داد: نظارت مستمر بر بازار و تداوم نظارت برای جلوگیری از نابسامانی در بازار یک ضرورت است که نیاز به کار جهادی دارد.

ارسال نظرات