خبرهای داغ:
سرلشکر سلامی:

مقام رفیع آیت الله ناصری جویندگان معرفت را سیراب می‌کند

فرمانده کل سپاه گفت: مقامات رفیع عرفانی و معنوی شیفتگان علم، معرفت و جویندگان گوهر تزکیه ا را سیراب می کند.
کد خبر: ۹۴۵۳۶۸۸
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در پی رحلت ملکوتی عالم جلیل القدر حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد علی ناصری (قدس الله نفس الزکیه ) ،سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پیام تسلیتی صادر کرد .

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.


رحلت ملکوتی عالم جلیل القدر ، فقیه وارسته و استاد برجسته اخلاق حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد علی ناصری (قدس الله نفس الزکیه ) موجب تاثر و اندوه عمیق شد.

برکات وجودی و مقامات رفیع عرفانی و معنوی آن سالک الی الله همچنان شیفتگان علم و معرفت و جویندگان گوهر تزکیه و تقوا را سیراب و آنان را در سیر و سلوک رهنمون خواهد ساخت.

این مصیبت جانکاه و ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی (مد ظله العالی )، خاندان معظم ناصری، ملت شریف ایران ، حوزه های علمیه ، جامعه روحانیت به ویژه مردم مومن و شریف استان اصفهان و شاگردان ارجمند ایشان تسلیت و تعزیت میگویم و از درگاه خداوند قادر علیم برای آن عبد صالح رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای یادگاران و بازماندگان گرانقدر و عموم مصیبت دیدگان ، صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین مسئلت می جویم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار