فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

یکی از فلسفه‌های مهم انقلاب اسلامی خدمت بی‌منت به‌مردم و یادآوری اهداف واقعی واصلی انقلاب است

سرهنگ نکویی گفت: میزخدمت جهادی زمینه رضایتمندی و مرتفع شدن مشکلات آحاد مردم را فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۳۶۴۸
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، به مناسبت گرامیداشت سومین روز از هفته دولت و سالروز قشر بسیج ادارات و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر حوزه بسیج ادارات ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیک‌شهر اقدام به برپایی میز خدمت جهادی در روستای دهان بخش بنت شهرستان نیکشهر کرد.

در این برنامه که قبل از خطبه های نماز جمعه و با استقبال خوب مردم برگزار شد، فرماندارشهرستان، اعضای شورای شهر ،شهردار بخش بنت، و رؤسای دستگاههای اجرایی این شهرستان مشاوره و پاسخ به مطالبات مردم  را انجام دادند.

سرهنگ پاسدارحسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در این میز خدمت جهادی ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، برگزاری میز خدمت را در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم و پاسخگویی مسئولین و کمک به کاهش مشکلات مردم، ارتباط مستقیم مسئولان و دسترسی بی‌واسطه مردم با آنها و پاسخگویی مدیران دانست که از این طریق مردم می‌توانند به راحتی مشکلات خود را با مدیران شهرستان در میان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه مدیران باید در راه اندازی میز خدمت در ادارات خود اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: یکی از فلسفه‌های مهم انقلاب اسلامی خدمت بی‌منت به‌مردم و یادآوری اهداف واقعی واصلی انقلاب است که بهترین عنوان را برای خود خدمتگزاری انتخاب کرد؛ بر این اساس میز خدمت فرصتی برای ارتباط رودررو با مردم و شنیدن خواسته‌ها و مطالبات آنان است.

سرهنگ نکوئی، هدف از برگزاری میزهای خدمت را تسریع در رفع مشکلات مردم عنوان و بیان کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند در این راستا از تمام ظرفیت های بسیج کارمندان برای خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با تاکید بر این مطلب که میزخدمت جهادی زمینه رضایتمندی و مرتفع شدن مشکلات آحاد مردم را فراهم کرده است،ادامه داد: سپاه و بسیج با بهره مندی از تمام توان و همت خود در اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مسئولین در بین مردم و حل مشکلات آنان اهتمام جدی داشته و با توجه به حضور در نماز جمعه هفته قبل در محل مسجد جامع شهر بنت و درخواست عموم مردم و امامان جمعه مولوی قاضی زاده و ایزدپناه و هماهنگی با فرماندارشهرستان نیکشهر این میز خدمت در فاصله زمانی یک هفته برپا شد.

این مسئول بیان کرد: مردم بخش بنت با توجه به مشکلاتی نظیر دوری مسافت از روستاها تا مرکز بخش و تا مرکز شهرستان توانستند از نزدیک با مسئولان ادارات دیدار و مشکلات خود را ارائه کنند و فرماندار شهرستان نیز قول پیگیری مشکلات و ارائه یک گزارش تا هفته دفاع مقدس را دادند.

مجیب حسنی، فرماندار شهرستان نیکشهر با بیان اینکه این اقدام جهادی با اجرای برنامه در خارج از ساعات اداری و مجموعه اداری و در روز جمعه برگزار می شود، گفت: میز خدمت یک برنامه منسجم و هدفمند برای تسریع در کارهای مردم و جلوگیری از سرگردانی آنان در مراجعه به ادارات است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در جامعه امروز ضرورت دارد، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در کنار این میزهای خدمت، مسئولین فرصت پیدا می‌کنند، علاوه بر حل مشکلات مردم، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبیین کنند.

در پایان این مراسم،فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار و همه مدیران و کارشناسان همراه در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار