سردار شمشیری:

تجلی سیاست های نظام در رفتار و تلاش مسئولان تجلی پیدا می کند

نماینده ویژه ستاد اربعین کشور در مرز مهران با بیان اینکه تجلی سیاست های نظام در فتار و تلاش های مسئولان تجلی پیدا می کند، گفت: صیانت از سرمایه ها و زیرساختها، تداوم کار با استحکام و مدیریت ازدحام جمعیت در اولویت کار مسئولان در اربعین قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۵۳۴۴۷
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،  نماینده ویژه ستاد اربعین حسینی در مرز مهران، صبح امروز(۳ شهریور) در نشست ستاد  اربعین حسینی استان ایلام، اظهار کرد: مدیریت جمعیت و خودرو  نه تنها در استان ایلام و مرز مهران انجام گیرد باید در سایر استان های کشور نیز مورد توجه قرار گیرد که در استان ایلام و مرز مهران شاهد تراکم جمعیت نباشیم.

سردار شمشیری ابراز کرد:  باید شرایط را فراهم کرد که ما مطلقا در مهران و پایانه مرزی مهران سکون و توقف زائر نداشته باشیم و مسیرها باز و بدون انسداد باشد و لازم است همه دسیتگاه های مرتبط و اجرایی همکاری لازم را راهنمایی و رانندگی در سطح جاده های کشور در ایام اربعین حسینی داشته باشند.

وی با بیان اینکه زیرساخت ها و تجهیزات و امکانات سرمایه نظام اسلامی هستند و باید با تمام وجود از آنها نگهداری و صیانت و حفظ شود و برای سنوات آینده نیز مورد استفاده قرار گیرد، امسال نیت کنیم کار استمراری و استحکامی بعد از اربعین حسینی را تداوم دهیم و کار زیرساخت ها در اربعین سال آینده با آرامش و با دقت ادامه یابد و از تمرکز کارها در نزدیک اربعین جلوگیری کنیم.

سردار شمشیری با بیان اینکه نگهداری سرمایه و استمرار کار با استحکام و تلاش برای مدیریت ازدحام جمعیت در اربعین سال جاری از مواردی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، ابراز کرد:  تجلی سیاست های نظام و دولت  در رفتار و تلاش مسئولان تجلی پیدا می کند و  همه مسئولان تلاش کنیم که با تبیین درست و صبر، این زحمات در اربعین امسال به خوبی به ثمر بنشیند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار