سردار سلیمانی خبرداد؛

باید از تمام ظرفیت ها برای محرومیت زدایی استفاده کنیم/احداث ۵۰ هزار مسکن برای محرومان در کشور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ظرفیت ایجاد شده در دولت سیزدهم برای استفاده از توان بسیج، گفت: باید از فرصت به‌وجود آمده و از تمامی ظرفیت‌های کشور برای محرومیت‌زدایی استفاده کرد.
کد خبر: ۹۴۵۳۳۰۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

 

آمادگی بسیج مستضعفین برای محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت ایجاد شده در دولت سیزدهم برای استفاده از توان بسیج برای توسعه و آبادانی کشور، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: طرح آبرسانی به روستاها، احداث مسکن محرومان، اجرای طرح "آبخیز تا جالیز" از جمله برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه امام حسن مجتبی در راستای محرومیت‌زدایی است، همچنین مباحث اقتصاد مقاومتی نیز توسط سازمان بسیج سازندگی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های محروم کشور محسوب می‌شود، گفت: باید از فرصت به‌وجود آمده و از تمامی ظرفیت‌های کشور برای محرومیت‌زدایی استفاده کرد.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه جهاد آبرسانی در کشور آغاز شده است، عنوان کرد: همچنین اجرای طرح بهسازی جاده‌های روستایی و طرح "آبخیز تا جالیز" برای بالا بردن بهره‌وری در کشاورزی اجرا می‌شود و در این طرح‌ها حجم قابل توجهی از توان سپاه  را به صحنه آورده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در گام اول ۵۰ هزار مسکن برای محرومان در سراسر کشور احداث خواهد شد، خاطرنشان کرد: می‌توان این عدد را تا ۲۰۰ هزار مسکن افزایش داد، استان‌هایی که بسترسازی کنند، فرصت بهره‌برداری بیش‌تری خواهند داشت تا اعتبار برگشت نخورد.

وی بیان کرد: تعدادی ماشین‌آلات و تجهیزات به سازمان‌های بسیج سازندگی در استان‌ها اختصاص پیدا کرده است، سازمان بسیج مستضعفین برای محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد و باید از این فرصت خدمت‌گذاری نهایت استفاده را ببریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار