امام جمعه ایلام:

قدر مسولیت را در نظام اسلامی بدانیم/ شهید رجایی الگوی همه مسئولان باشد

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه عمر دولت شهید رجایی کوتاه بود اما نام ایشان و دولت ایشان ماندگار بوده است، گفت: خدمت به مردم و باز کردن گره مشکلات بهترین نوع کار خیر است.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۴۸
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۲ شهریور) در جلسه اخلاق مدیران و دیدار با استاندار و مسئولان دستگاه های اجرایی استان به مناسبت آغاز برنامه های هفته دولت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به خصوص شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: عمر دولت شهید رجایی و با هنر کوتاه بود اما نامشان به دلیل مردمی بودن آن، در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار بوده است.

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه کسب رتبه اول استان در حوزه ایجاد اشتغال قابل تقدیر است، یادآور شد:  آمار کاهش تورم در استان قابل تقدیر است و کارشناسان برای کاهش بیشتر تورم در استان پژوهش های لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه عمر دولت شهید رجایی کوتاه بود اما نام ایشان و دولت ایشان ماندگار بوده است، افزود: دنیا ارزش این را ندارد که انسان دست به هرکاری برای گرفتن پست و مقام بزند و شهید رجایی کسی بود که وقتی رئیس جمهور شد، پیشینه خود را فراموش نکرد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه قدر این مسولیت را در نظام اسلامی بدانیم، تصریح کرد: بهای انسان چیزی جز بهشت نیست، شهیدان رجایی و با هنر کسانی بودند که به این امر رسیده بودند، مسئولان نسبت به جایگاه خود حساس باشند، شهید رجایی الگوی همه مسئولان باشد.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه در جایگاهی که مسولیت داریم، ابراز کرد: ایمان به خدا و منفعت رساندن به برادران دینی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، ابراز کرد: جایگاه مسولیت در نظام اسلامی بسیار حساس است، عملکرد مدیران به عنوان عملکرد مدیران نظام اسلامی شناخته می شود.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه عدالت محوری، نگاه یکسان به فقیر و غنی، تواضع و فروتنی از شاخص های مدیریتی است که باید مورد توجه مسئولان باشد، یادآور شد:  بدترین آفت کار در مدیریت تعریف و تمجید و بله قربان گو بودن است و خدمت به مردم و باز کردن گره مشکلات  بهترین نوع کار خیر است.

 

وی با بیان اینکه در هفته دولت، خدمات نظام به مردم بیان شود، خاطرنشان کرد: خدمات دولت سیزدهم در سطح کشور و استان قابل تقدیر است و دشمن در حال تلاش برای کم رنگ کردن اقدامات دولت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار