استاندار ایلام:

افتتاح و کلنگ زنی ۳۴۱ طرح و پروژه هفته دولت/ گفتمان دولت سیزدهم، مردم سالاری و مردم محوری است

بهرام نیا با بیان اینکه استان ایلام از نظر تحقق اشتغال همچنان رتبه اول کشور را دارا است، گفت: در هفته دولت سال جاری ۳۴۱ طرح و پروژه در استان ایلام با ۳۴ هزار و ۹۲۷ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۴۷
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، استاندار ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ‌‌ در دیدار با حجت الاسلام «اله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام که به اتفاق مجموعه مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزار شهید استان، شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امروز در اولین روز از هفته دولت، مجموعه دولت در استان با شهدا تجدید میثاق کردیم که لحظه ای هم در عمل و تصمیم از آرمان شما و امام راحل انحرافی نخواهیم داشت.

«حسن بهرام نیا» تصریح کرد: گفتمان این دولت گفتمان  مردم سالاری و مردم محوری است و توفیق ما این است که ما در میان مردم باشیم و در راستای ارزش‌های متعالی اسلام که شهدای این مسیر در راستای اعتلای این فرهنگ شهید شدند از همه ظرفیت ها برای اعتلای این مسیر استفاده خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: در هفته دولت سال جاری، ۳۴۱ طرح و پروژه در استان ایلام با ۳۴ هزار و ۹۲۷ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی و افتتاح می شود که با کلنگ زنی و افتتاح این میزان طرح و پروژه شامل ۲۶۱ طرح عمرانی و ۸۱ طرح اقتصادی  برای ۳ هزار و ۲۰۶ اشتغال ایجاد می شود.

استاندار ایلام یادآور شد: با اقدامات انجام شده استان ایلام پس از سالها که رتبه نخست کشور از نظر تورم را داشت بالاخره سه رتبه نزول یافت که در این راستا از تمامی دستگاه های نظارتی و مدیران اقتصادی استان قدردانی می کنم.

بهرام نیا گفت: در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال نیز رقم در نظر گرفته شده اشتغال استان در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ حدود ۱۲ هزار شغل بود که این رقم با پیشنهاد بنده به ۱۴ هزار افزایش یافت و امروز تاکنون از نظر تحقق اشتغال رتبه اول کشور را دارا هستیم.

وی افزود: عاقبت به خیری همه را در سایه حرکت در مسیر شهدا است، شهدا هم جان و هم مال خود را برای دفاع از کشور گذاشتند و امروز وظیفه همه ما است با خدمتگزاری صادقانه به مردم به آن عزیزان ادای دین کنیم.

استاندار ایلام بیان کرد: شعار دولت سیزدهم مردم محوری است و ما با حضور در کنار مردم در راستای تقویت ارزش‌های دینی حرکت خواهیم کرد و آرمان شهدا برای رسیدن با این هدف متعالی چراغ راه ما خواهد بود.

بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به ادای احترام و تجدید میثاق صبح امروز مسئولان استان با شهدا در اولین برنامه هفته دولت، گفت: روح شهدا ناظر بر این حضور بود و پس از آن در بیت نماینده مقام معظم رهبری حضور یافتیم  و اعلام کنیم که شعار این دولت مردمی محوری است.

وی با بیان اینکه این هفته یادآور دولتی است که مصادق  بارز آن دولت مردمی و مکتبی است، خاطرنشان کرد: همه عزیزان و کارکنان دولت با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند و پیمان بستند که لحظه ای در عمل و گفتار و تصمیمات از آرمان آن عزیزان و اهداف انقلاب اسلامی انحرافی نخواهند داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار