مادر شهیدان ابراهیمی به دیار باقی شتافت

حاجیه خانم خرامان مادر شهیدان گرانقدر حجت و حمید ابراهیمی دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد .
کد خبر: ۹۴۵۳۲۰۱
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

مادر شهیدان حجت و حمید ابراهیمی بر دستان مردم و مسئولین شهرری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تشییع و در قطعه ۲۵ بهشت زهرا آرام گرفت.

در  مراسم تشییع مادر شهیدان ابراهیمی سردار ذوالقدر فرمانده سپاه استان تهران و   سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه ری، حجت الاسلام قاضی عسگر تولیت   آستان  مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، امام جمعه شهرستان ری و دیگر مسئولین شهرستان حضور داشتند.

شهید حجت ابراهیمی یکم آذر 1342،  در شهرستان ری دیده به جهان گشود. پدرش شریف، کارگر کارخانه صابون سازی بود و مادرش سکینه نام داشت. تا دوم متوسطه در رشته انسانی درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. و در بیست و دوم اردیبهشت 1362، در فکه توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به دهان شهید شد. پیکرش را در سال 1373 پس از تفحص، در بهشت زهرای شهرستان تهران به خاک سپردند.

شهید حمید ابراهیمی يكم شهريور ۱۳۴۶، در شهرستان ري چشم به جهان گشود. پدرش شريف، كارگر كارخانه صابون‌سازي بود و مادرش سكينه نام داشت. تا دوم راهنمايي درس خواند. به عنوان بسيجي در جبهه حضور يافت. بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۶۲، در ابوقريب توسط نيروهاي عراقي بر اثر اصابت تركش به سر و سينه، شهيد شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار