خبرهای داغ:

دیدار سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از درمانگاه صنعت نفت

شاهرود_ به مناسبت روز پزشک سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با پزشک درمانگاه صنعت نفت این شهر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۵۳۱۶۰
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت فرارسیدن یکم شهریورماه سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود به همراه جمعی از مسئولین ستاد منطقه با پزشک حاذق و معتمد شرکت دیدار و تبادل نظر کردند.
در این دیدار عبدلی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود روز پزشک را به دکتر امینیان و کادر پزشکی درمانگاه صنعت نفت تبریک گفته و افزود: پزشکی یکی از حرفه‌های ارزشمند و مهم محسوب می‌شود که کاری پرمشقت و ارزنده را عهده‌دار هستند.
او زحمات پزشکانی را که درجهت جلب رضایت حق تعالی تلاش مضاعف می‌نمایند، بسیار ارزشمند و قابل تحسین دانست.
عبدلی در پایان برای ایشان و پرسنل درمان و تمامی پزشکان این درمانگاه در تمامی عرصه‌های پزشکی و مدیریتی آرزوی سربلندی و موفقیت کردند.
در ادامه دکتر امینیان، ضمن تشکر و قدردانی از سرپرست محترم منطقه و هیئت همراه، از آن‌ها خواستند که در مدیریت و صرفه جویی بهینه امکانات و تجهیزات پزشکی موجود در درمانگاه نهایت سعی و تلاش خود را بکار گرفته و تاکید کردند تا میزان رضایت‌مندی مردم از بخش بهداشت و درمان در بخش‌ها را با همکاری مسئولان و پزشکان بالا برده و برای تحقق سیاست‌های دولت در حوزه بهداشت و درمان تلاش نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها