استاندار چهارمحال و بختیاری:

پرچمدار کار جهادی عزیزان بسیجی هستند

غلامعلی حیدری گفت: باید با کار جهادی، شیرینی مدیریت جهادی را به مردم بچشانیم و پرچمدار کار جهادی عزیزان بسیجی هستند.
کد خبر: ۹۴۵۳۱۵۶
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با همت بسیج ادارات و کارمندان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ،  همایش «روز قشر بسیج کارمندی» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاخص کارمند با حضور استاندار، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‏هاشم علیه السلام و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این همایش با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، دوران کوتاه مسئولیت این شهیدان را بعنوان یک الگوی تمام معنای مدیریت در نظام جمهوری اسلامی دانست.

غلامعلی حیدری افزود: مردم داری، صداقت، پاکی، درستی، راستگویی، بردباری، خدمت گذاری بی منت و جهادی از شاخصه های ماندگار شهیدان رجایی و باهنر بود.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی دشمنان گفت: امسال شاهد رشد خوبی در افتتاحیه ها و کلنگ زنی ها در هفته دولت هستیم که بخشی از آن به عملکرد یکساله دولت برمی گردد.

حیدری افزود: بیش از 300 پروژه با اعتبار نزدیک به 1200میلیارد تومان در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود و بیش از 91 پروژه آماده کلنگ زنی با رقم بیش از 300 میلیارد تومان است که هدیه خدمتگزاران به مردم استان می باشد و مقدمه ای برای پروژه های بزرگ تر است که در سفر رئیس جمهوری اختصاص داده شده است.

وی گفت: استان چهارمحال و بختیاری دومین استان از نظر اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهوری است که بیش از 26هزار میلیارد تومان در سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری اعتبار و پروزه های نیمه تمام تصویب شد که با راه اندازی این پروژه ها که عمدتا پیشران هم هستند، تحول در استان رخ خواهد داد.

 استاندار چهارمحال و بختیاری، گفت: یکی از مباحث که برای انجام آن تلاش شود، جهاد تبیین است که برای مقابله با توطئه های دشمن برای ناامیدسازی، مأیوس کردن مردم و تیره و تار نشان دادن اوضاع کشور باید انجام شود.

حیدری، خدمتگزاری بدون منت و جهادی را ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: باید با کار جهادی، شیرینی مدیریت جهادی را به مردم بچشانیم و پرچمدار کار جهادی عزیزان بسیجی هستند.

وی تأکید کرد: کار جهادی به معنای کار غیرقانونی و کار بدون کارشناسی نیست؛ بلکه به معنای میان بر رفتن و انجام کار در مدت زمان کوتاه با بهترین کیفیت است.

حیدری، حل مشکل آب شهرها و روستاهای مختلف استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد به خاطر کدورت آب سرچشمه کوهرنگ را نمونه ای از مصداق بارز کار جهادی دانست.

 وی، مشکلات خط تأمین آب شهرکرد و نقاط دیگر استان از سرچشمه کوهرنگ بدون پیش بینی خط پدافندی ازجمله؛ نبود منابع و مخزن قابل توجه برای ذخیره سازی طولانی مدت، شبکه لوله کشی فرسوده و ... را  تشریح  و شکست دشمنان برای سوء استفاده ازمشکل پدیده آمده را مرهون تلاش جهادی با روحیه بسیجی در تأمین آب پایدار برای نقاط مختلف استان عنوان کرد.  

استاندار چهارمحال و بختیاری، حفظ روحیه بسیجی با عمل را انتظار شهدا از وارثان بسیجی در جامعه دانست و ویژگی اداره در دولت انقلابی را داشتن روحیه جهادی و بسیجی دانست.

در این همایش از خانواده های شهدای شاخص کارمند بسیجی استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات