خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان خبر داد

برگزاری دوره تخصصی نخبه‌پروری سیاسی شهید دیالمه

همدان-مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان از برگزاری دوره تخصصی نخبه‌پروری سیاسی شهید دیالمه در تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۳۰۶۷
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
برگزاری دوره تخصصی نخبه‌پروری سیاسی شهید دیالمه

حمید پورحسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری دوره تخصصی نخبه‌پروری سیاسی شهید دیالمه در تهران اظهار کرد: این دوره که مزین به نام شهید بزرگوار شهید دیالمه است از یکم تا چهارم شهریور ماه در اردوگاه شهید چمران برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه، دوره استانی طرح است که با حضور اساتید مطرح کشوری و ۱۲۰ نفر از دانشجویان فعال سیاسی دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان همدان گفت: یکی از اهداف برگزاری این دوره، پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از جریانات و تشکل‌های دانشجویی در زمینه تحلیل و ارائه نظر در وقایع و مسائل سیاسی ملی و منطقه‌ای است.

وی ابراز داشت: مطالبه مقام معظم رهبری از تشکل‌های دانشجویی در این زمینه، تحلیل و جریان‌شناسی اتفاقات، خارج از چارچوب حزب و گروه‌گرایی از دیگر اهداف این طرح است.

پورحسینی رویکرد دیگر این دوره را پیگیری موضوع مهم جهاد تبیین دانست و گفت: لازمه تحقق و جهاد تبیین، اشراف و شناخت نسبت به مسائل و تحلیل وقایع گوناگون است.

وی خاطرنشان کرد: امید است با این دوره و طرح مباحث گوناگون، سطح توانمندی و تسلط جوانان و دانشجویان استان همدان را در راستای جهاد تبیین ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات