نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام:

نقش بزرگان و اعضای هیئت صلح و سازش در استان ستودنی است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه نقش بزرگان و اعضای هیئت صلح و سازش در استان ستودنی است، گفت: خوشبختانه بزرگان و مصلحان استان به همراه مسئولان قضایی استان همیشه پای کار بوده اند.
کد خبر: ۹۴۵۲۹۹۸
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز سه شنبه(۱ شهریور) در دیدار با «حسن بابایی» معاون قوه قضاییه و رئیس ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه دادگستری استان ایلام اقدامات بسیار خوبی به خصوص برای صلح و سازش صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» تصریح کرد: نقش بزرگان و اعضای هیئت صلح و سازش در استان ستودنی است، خوشبختانه بزرگان و مصلحان استان به همراه مسئولان قضایی استان همیشه پای کار بوده اند.

وی با اشاره به اینکه امروزه یکی از معضلات استان ایلام بحث معارضان برای سرمایه گذاری است، افزود: بعضی از اراضی کشاورزی استان ایلام دارای مالکیت عرفی است که باید این مسئله ساماندهی شود، تا برای حضور سرمایه گذاران مشکلی پیش نیاید.

حجت الاسلام کریمی تبار  بیان کرد: سنددار کردن اراضی کشاورزی و ملی استان یکی از مهمترین مسائلی است که نقش بسیار مهمی در حضور سرمایه گذاران و کاهش معارضان دارد.

وی تصریح کرد: از دیگر مشکلات شهر ایلام ساخت و سازهای حاشیه شهر است که باید وضعیت صدور سند این ساخت و سازها ساماندهی و تعیین تکلیف شود.

امام جمعه ایلام بیان کرد: اگر ساخت و سازها غیرقانونی است باید از همان جلوی این کار گرفته شود تا مردم دچار مشکل شوند، الان مردم دارای املاکی در حاشیه شهر هستند که فاقد سند است و نیاز است این مسئله و مشکلات به طور ریشه‌ای حل و بررسی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار