فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

سپاه مدافع ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سردار علی محمد اکبری گفت: رسالت اصلی سپاه دفاع از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۵۲۹۲۸
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این مراسم که در سالن مهرگان اردل برگزار شد، با اشاره به نقش سپاه در جامعه ، افزود: فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دفاع از ارزش‌ها  و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سردار اکبری افزود: این نهاد انقلابی در دوران هشت سال دفاع مقدس با  نثار شهیدانی از بدنه خود عملا ثابت کرد برای ایجاد امنیت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن گام برمی‌دارد.

وی با تاکید بر ضرورت موجودیت و نقش سپاه برای کشور و نظام، تصریح کرد: به برکت وجود سپاه پاسداران از گردنه‌های دشوار عبور کردیم.

سردار اکبری اضافه کرد: درحالیکه رسالت اصلی  سپاه دفاع از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است،  شاهد توسعه فعالیتهای آن در همه بخش‌های کشور در زمینه محرومیت زدایی، علمی وفناوری، خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم در وقایع مختلف از سیل و زلزله و آتش سوزی تا شیوع ویروس منحوس کرونا و ...، هستیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: سپاه همواره در طول تاریخ خود سعی کرده که به توسعه و پیشرفت کشور کمک کند و در همه عرصه‌های توسعه و سازندگی کشور حاضر بوده است و همگان از نعمت وجودی آن بهره‌مند شده‌اند.

وی سپاه و بسیج در همه ادوار کمک کننده و پشتیبان دولت های مختلف از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: هرجایی باری بر زمین مانده و دولتمردان درخواست کمک کرده اند، سپاه و بسیج با همه توان در میدان حاضر بوده است.

در این مراسم با تکریم از سرهنگ پاسدار سید محمود موسوی، سرهنگ دوم پاسدار سیدعقیل موسوی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان اردل معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار