خبرهای داغ:
رییس شورای تبلیغات اسلامی استان قزوین؛

رجایی بهترین مدل مدیریتی برای مدیران امروزی است

حجت الاسلام شهسواری عنوان کرد: شخصیت بی نظیر شهیدان رجایی و باهنر در زیر آوار هفته دولت مغفول مانده و ویژگی های منحصر به فرد شهید رجایی هنوز برای نسل جوان و مردم مطرح نشده، وی بهترین مدل مدیریتی برای مدیران امروزی است.  
کد خبر: ۹۴۵۲۵۹۵
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در نشست خبری که ظهر امروز در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد با اشاره به رسالت این شورا بیان کرد: سیاست گذاری، برنامه ریزی، ساماندهی و برگزاری مناسبت های ملی، مذهبی و سیاسی و سایر مناسبت های غیرمترقبه محوله از سوی مقام معظم رهبری بخشی از وظایف این شوراست.

وی ارائه الگوها مناسب، تعمیق پیام، شعائر و آرمان های انقلاب و افزایش حضور مردم در صحنه ها و مراسم و مناسبت ها را از دیگر وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان و تصریح کرد: بسترسازی برای تعظیم شعائر اسلامی، تعمیق باورهای انقلابی، افزایش انگیزه عمومی برای برگزاری مراسم و مناسبت ها، زنده نگهداشتن آرمان های انقلاب بخشی از اقداماتی است که در همین راستا صورت گرفته و صدور انقلاب در منطقه و نقش آفرینی در بیداری اسلامی از مهمترین نتایج آن بوده است.

رییس شورای تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: اگر مراسم و مناسبات دیده می شود و دشمن جرات عرض اندام ندارد به دلیل حضور پرشکوه و ارزشمند مردم و انعکاس آن توسط رسانه ها است. اگر مراسمی برگزار شود دور از چشم رسانه ای ها،هیچ نتیجه ای نخواهد داشت.

حجت الاسلام شهسواری عنوان کرد: شورای هماهنگی انقلاب اسلامی علمدار مراسمات انقلابی بوده و در قرآن کریم نیز آیه شریفه «بذکرهم بایام الله» مردم را به برگزاری ایام الله و روزهای خاص دعوت کرده است که همین امر رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است. گاها مسایل پیش می آید که لزوما شورای هماهنگی باید برای اعلام مواضع جمهوری اسلامی به آن ورود یابد.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است که شغل خبرنگاری مقدس است لذا خبرنگاران مراقب باشند که در کدام راستا قلم می زنند و آیا قلم آنها در راستای آرمان های شهداست؟ و یا در راستای هم سویی با دشمنان است؟ شغل خبرنگاران در امتداد شغل انبیاست و رسالت شما رسالت زینبی و رسالت امام سجاد است.‌

رییس شورای تبلیغات اسلامی استان قزوین در ادامه تصریح کرد: کربلا در کربلا می ماند اگر حضرت زینب و امام سجاد نبودند چرا که رسالت قیام عاشورا از عصرروز عاشورا توسط این دو شخصیت برجسته نسل به نسل به جامعه بشری منتقل شد.

حجت الاسلام شهسواری اضافه کرد: امروز جنگ رسانه ای برپاست و این جنگ نیاز به ابزار دارد که بخشی از این ابزار به دست خبرنگاران است. اصلی ترین وظیفه ما و شما خبرنگاران در برهه کنونی ورود جدی رسانه ها به عرصه جهاد تبیین است که این امر در راستای جلوگیری از تحریفات دشمن در بیان واقعیات جامعه اسلامی است. چرا که تبیین در مقابل تحریف قرار دارد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در آستانه هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی هستیم هنوز پس از چهل و اندی سال چهره این شهیدان مغفول واقع شده لذا از رسانه ها می خواهیم که بعنوان صدای عدالت خواهی مردم، احیاگر شخصیت این شهیدان گرانقدر انقلاب باشند.

رییس شورای تبلیغات اسلامی استان قزوین در ادامه ضمن انتقاد از برخی مسوولین به دلیل عدم حضور در مراسمات انقلابی و تقویمی بیان کرد: گاهی مسوولین توفیق حضور در مراسمات انقلابی در بین مردم را ندارند. این در حالی است که مردم همواره جلوتر از مسوولین حرکت کرده اند و امروز در جبهه جهاد و میدان عمل حضور مسوولان بیش از پیش لازم است.

این مسوول انقلابی اظهار کرد: شخصیت بی نظیر شهیدان رجایی و باهنر در زیر آوار هفته دولت مغفول مانده و ویژگی های منحصر به فرد شهید رجایی هنوز برای نسل جوان و مردم مطرح نشده ایشان بهترین مدل مدیریتی برای مدیران امروزی است.

حجت الاسلام شهسواری در پایان با اشاره به جسارت های اخیر میر فتنه نسبت به جایگاه رفیع شهید سردار همدانی گفت: شهید همدانی و همه شهدای گرانقدر انقلاب، عرصه جهاد، مدافعین وطن، مدافعین حرم، هر یک افتخارات بزرگی در تاریخ پربار ایران اسلامی و جهان اسلامی هستند و این جسارت از سوی شورای هماهنگی و ملت شریف ایران، محکوم است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار