فعالیت ۳۶۰ مدیر کنترل کیفیت در استان اردبیل/ استانداردسازی در واحدهای تولیدی نیازمند جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی است

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت:در حال حاضر ۳۶۰ نفر مدیر کنترل کیفیت به منظور کنترل و ارتقاء کیفیت و ایمنی محصول و افزایش رضایت‌مندی مشتری در واحدهای تولیدی و خدماتی استان اردبیل مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۴۵۲۵۰۹
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

فعالیت ۳۶۰ مدیر کنترل کیفیت در استان اردبیل/ استانداردسازی در واحدهای تولیدی نیازمند جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، هاشم علایی مدیر کل استاندارد استان اردبیل به  نقش مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در ارتقاء کیفیت کالاها و خدمات اشاره کرد و گفت:در حال حاضر ۳۶۰ نفر مدیر کنترل کیفیت به منظور کنترل و ارتقاء کیفیت و ایمنی محصول و افزایش رضایت‌مندی مشتری در واحدهای تولیدی و خدماتی استان  اردبیل مشغول  فعالیت هستند.

وی افزود: کیفیت مطلوب کالاها و خدمات ضمن رعایت حقوق مصرف کنندگان و جلب رضایت مشتری،  باعث می‌شود کالاهای داخلی سهم مناسبی از ظرفیت‌های بازار داخلی وخارجی را به خود اختصاص دهند.

علایی با بیان اینکه جلوگیری از تولید محصول مغایر با استاندارد مربوطه از وظایف مدیر کنترل کیفیت است، گفت: مدیران واحدهای تولیدی و خدماتی باید به منظور ارتقاء سطح علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت، سالانه حداقل ۱۶  ساعت دوره آموزشی متناسب برای آنها برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای استانداردها در فعالیتهای کشور به ویژه بخش‌های اقتصادی جامعه نیازمند افرادی متخصص و آموزش دیده است، گفت: با بهره‌مندی از فارغ التحصیلان دانشگاهی به عنوان مجریان استانداردسازی در واحدهای تولیدی ضمن ایجاد اشتغال پایدار، رونق کسب و کار در کشور را نیز شاهد خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار