در شهر فرادنبه برگزار شد؛

جلسه برنامه ریزی تدوین چشم انداز یکساله و پیش بینی برنامه های اجرایی

حجت الاسلام علوی گفت: مهم ترین مسائل و مشکلات که از مطالبات اهالی شهر فرادنبه در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تقویم اجرایی برنامه های یکساله و همچنین بلندمدت تدوین و تنظیم گردید.
کد خبر: ۹۴۵۲۲۳۶
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری فرادنبه ؛جلسه برنامه ریزی تدوین چشم انداز یکساله و پیش بینی برنامه های اجرایی کوتاه مدت و بلند مدت با حضور جمعی از مسئولین محلی شهر فرادنبه و با حضور حجت الاسلام جهانبازی معاون شورای سیاستگزاری استان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه فرادنبه گفت: در این جلسه از بین مجموع مشکلات فرهنگی –ورزشی-عمرانی و زیر ساختی که از مطالبات اهالی این شهر بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تقویم اجرایی برنامه های یکساله و همچنین بلندمدت تدوین و تنظیم گردید.

حجت الاسلام علوی افزود: مسائل و مشکلات شهر اولویت بندی شدند و مسائل فرهنگی در اولویت اول قرار گرفتند که در اسرع وقت در جلسه شورای فرهنگ عمومی مصوبا ت را مطرح و دستگاه های مربوطه دولتی که وظیفه پیگیری آنها را دارند را  مطالبه می نماییم.

گفتنی است شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر در فاصله 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است ./

ارسال نظرات
آخرین اخبار