۲۶ مردادماه ،سالروزورود آزادگان به میهن اسلامی

دیدار از خانواده آزادگان ،جانبازان،وشهداء به مناسبت سالروز ورود آزادگان در راین

دیدار از خانواده آزادگان،جانبازان ،وخانواده شهداء توسط امام جمعه و نماینده بنیاد شهید استان و فرمانده حوزه بسیج به مناسبت ورود آزادگان به میهن اسلامی در راین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۳۶
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیدادی و نماینده بنیاد شهید استان ،فرمانده حوزه بسیج پیامبر اعظم (ص)به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از خانواده آزادگان ،جانبازان و خانواده شهداء دیدار نمودند.
حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه راین  به مناسبت ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت:
بی ترديد يكي از اين روزهاي ماندگار كه هيچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت سرافراز آزادگان عزيز به ميهن اسلامی است.
این مقام مسئول ادامه داد: آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند،چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.
وی افزود:آزادگان در طول جنگ تحميلي عراق عليه ايران، پيام آوران انقلاب بودند و غريبانه و مظلومانه در ميان كينه توزي دشمنان و تلخ كامي دوران اسارت، صداي آزادي و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوري اسلامي ايران تا پاي جان ايستادند.
ود آخر بیان کرد:اين روز بزرگ را به آزادگان سرافراز و اسوه های مقاومت و شیران بیشه شجاعت ورشادت که یادگاران ارزشمند سال های سخت و غرور آفرین می باشند خاصتا تمامی آزادگان شهر راین تبریک و تهنيت عرض می نمایم و سلامتي و توفيق اين عزیزان را از درگاه ايزد متعال خواستارم.

ارسال نظرات