برگزاری مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) و تکریم خانواده طلبه شهید علی مومنی در دهلران

به همت سپاه ناحیه دهلران مراسم تکریم خانواده شهدا،روضه خوانی و مداحی اباعبدالله الحسین در درب منزل خانواده شهیدِ دفاع مقدس این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۸۸۵
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، این مراسم در فضای آزاد مقابل منزل طلبه ی شهید معزز علی مومنی برگزار شد و حاضرین با قرائت فاتحه،روضه خوانی، مداحی و نوحه‌سرایی یاد این شهید عزیز و سایر شهدای والا مقام  کشور را گرامی داشتند.

سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه ناحیه دراین مراسم گفت: به استناد به سخن مقام معظم رهبری( مدظله العالی) که فرموده اند:تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ماست،امروز این سعادت نصیب بسیج و سپاه ناحیه دهلران شد که برگزار کننده این مراسم در مقابل منزل این شهید بزرگوار باشیم.

وی تصریح کرد: آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون جان‌گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان هستیم، بنابراین تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ما بوده و باید این فرهنگ نهادینه شود.

ایشان همچنین افزودند: آیین روضه خوانی و مداحی درب منزل شهدا کمترین کارممکن برای بزرگداشت این عزیزان است تا ما نیز، همچنان از برکات دعای مادران و پدران شهدای عزیز بهره مند گردیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار