مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان:

رسالت مهم صدا و سیما جهاد تبیین است/حضرت زینب احیا کننده نهضت عاشورا بود

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت :رسالت مهم صدا و سیما جهاد تبیین و نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۲۶
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛سردار جهانبخش کرمی و حجت الاسلام حسن بیگدلی؛فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با حضور در مرکز صدا و سیما مرکز استان با دکتر محسن لطیفی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار و از زحمات کارکنان این مجموعه قدردانی کردند. 

 

رسالت مهم صدا و سیما جهاد تبیین است/حضرت زینب احیا کننده نهضت عاشورا بود

 

حجت الاسلام بیگدلی در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت:حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) تاریخ کربلا را با بیان واقعیت و حقایق از رسالت امام حسین (ع) احیا کردند. 

 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر جهاد تبیین، عنوان کرد:تحقق قسمت عمده این موضوع بر عهده صدا و سیما جمهوری اسلامی است. 

 

 

 

وی با بیان اینکه صدا و سیما می‌تواند تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی را از جمله قدرت و توان موشکی، دفاعی، اقتصادی و مقاومتی را به دنیا نشان دهد، بیان داشت:امروزه بحث رسانه یکی از پایه های قدرت در دنیا معرفی می شود. 

 

 

 

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه رسانه می‌تواند کشور را در بعد بصیرتی، معرفتی، امید آفرینی در جامعه توسعه دهد، افزود :دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال نفاق در جامعه اسلامی است و رسانه در مقابله با این جنگ نرم نقش مهمی دارد که می تواند با انعکاس اخبار درست تمام نقشه های شوم دشمن را خنثی کنند. 

 

 

 

در ادامه این مراسم سردار کرمی،فرمانده سپاه  استان زنجان در این دیدار ضمن  تبریک  روز خبرنگار، اظهار داشت:شهید صارمی خبرنگاری جسور و شجاع بود که در عرصه اطلاع رسانی همیشه در صحنه بودند. 

 

 

 

وی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی امروز مدیون خون شهدا هستیم، تاکید کرد: امروز کشور ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت است. 

 

 

 

 

سردار کرمی با بیان اینکه امروز در حال جنگ تمام عیار با دشمن هستیم، عنوان کرد:دشمن در جنگ نظامی  شکست خورده و امروز با جنگ نرم وارد میدان شده است و با سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی به دنبال از بین بردن امید مردم در جامعه است . 

 

 

 

وی با بیان اینکه رسالت مهم صدا و سیما نشان دادن دستاورد و پیروزی های انقلاب اسلامی است، گفت:رسالت مهم شما عزیزان جهاد تبیین و نشان دادن و بیان حقایق و  واقعیت ها است. 

 

 

 

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه همانطور که در دوران دفاع مقدس  با انعکاس اخبار نقش مهمی ایفا کردند امروز هم در مقابل تمام دشمنان اسلام ایستاده اند و با تولید محتوا و اخبار تمام توطئه های دشمن را نابود می کنند. 

 

 

 

 

در پایان این دیدار دکتر محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن قدردانی از حضور مسئولین سپاه استان اظهار داشت:همکاران و خبرنگاران حوزه صدا و سیما سربازان خوشنام، صادق و زحمتکشان رسانه هستند که شبانه‌روز  در حال تلاش برای انعکاس اخبار در جامعه هستند 

 

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق شبکه های اجتماعی معاند  به دنبال اختلاف افکنی و نزاع در جامعه هستند، تاکید کرد:همکاران در صدا و سیما با پاکدستی، صداقت و درستی به دنبال نشان دادن واقعیت ها و حقایق می باشند . 

 

 

 

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد :همکاران با وجود تمام مشکلات سربازان ولی امر و زیر پرچم این نظام هستند و شبانه روز  با وجود تمام کم و کاستی در حال تلاش و انتقال اخبار در سطح استان هستند. 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار