خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در دیدار با مجموعه خبرگزاری بسیج؛

نقطه آغاز دفاع از حرم با حضور میدانی سردار همدانی شکل گرفت

سرهنگ حیدری با اشاره به جسارت های چند روز اخیر به ساحت شهید همدانی گفت: طبق بیان سردار سلامی، سردار شهید همدانی یکبار دیگر شهید شد. بسیج مردمی در سوریه توسط این شهید گرانقدر سازماندهی شد و نقطه آغاز دفاع از حرم با حضور میدانی سردار همدانی بود. 
کد خبر: ۹۴۵۱۱۰۳
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، به همراه حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین و سرهنگ عبداللهی جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین به مناسبت هفته خبرنگار با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار و از تلاش این مجموعه در بازتاب اخبار سپاه و بسیج استان تقدیر کردند.

سرهنگ حیدری در این دیدار بیان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که با توجه به هجمه ها و جنگ رسانه ای دشمن، باید پاسداری از انقلاب را در رسانه ها ببینیم.

وی گفت: رسانه بسیج، پرچمدار انقلاب اسلامی است و در بسیاری موارد با پیگیری این خبرگزاری، موانع شهر برطرف می شود و امیدواریم با این شرایط پرچمداری انقلاب را ادامه دهیم و شما خبرنگاران در شرایط امروز کشور که بسیاری از سردمداران فتنه جوسازی می کنند راه آرمانی انقلاب را ادامه دهید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در ادامه با اشاره به جسارت های چند روز اخیر به ساحت این شهید گرانقدر اظهار کرد: طبق بیان سردار سلامی، سردار شهید همدانی یکبار دیگر شهید شد. مظلومیت این شهید که در تمام مراحل انقلاب حضور داشته بر کسی پوشیده نیست.‌ بسیج مردمی در سوریه توسط این شهید گرانقدر سازماندهی شد و نقطه آغاز دفاع از حرم با حضور میدانی سردار همدانی بود. 

وی افزود: ما در شرایط امروز باید مردم را به نظام و انقلاب، با عملکردهای مسوولان امیدوار کنیم. در دهه اول محرم بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی توسط گروه های جهادی در نقاط مختلف قزوین توزیع شد و این اقدام بزرگی در راستای دست گیری از محرومین و آسیب دیدگاه جامعه است که توسط سپاه و خیرین صورت گرفته است.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: در حوزه های مختلف وظیفه داریم که پای کار باشیم تا بتوانیم کشوری قوی برای ظهور امام زمان(عج) باشیم و پرچمدار این امر رسانه‌ها هستند که عملکرد درست رسانه موجب حل بسیاری از مشکلات جامعه خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار