رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور در سفر به شهرستان زرند

با خانواده اولین مدافع حرم این شهرستان دیدار وگفتگو نمود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با حضور در منزل خانواده‌ معظم اولین شهید مدافع حرم شهرستان زرند «شهید علی عظیمی» از نزدیک با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۴۱
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :در جریان سفر هیئت دولت به استان کرمان امروز جمعه قاضی‌زاده‌ هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به‌عنوان نماینده رئیس جمهور با استقبال رسمی امام جمعه،  نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان، فرماندار و جمعی از مسؤولان اجرایی و قضایی ،نظامی وانتظامی وارد شهرستان ولایتمدار زرند شد در نخستین برنامه سفر خود به شهرستان زرند با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای  والامقام ادای احترام کرد. وبعد از گلزارشهداء با حضور در منزل خانواده‌ معظم اولین شهید مدافع حرم شهرستان زرند  «شهید علی عظیمی» از نزدیک با خانواده این شهید عزیز  دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون رئیس جمهور در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور به خانواده‌های معظم شهیدان گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم قدردانی و سپاسگزاری مسؤولان از خانواده‌‌های معظم شهدا تأکید داشته‌اند

 و قدردانی از خانواده معظم شهدا را وظیفه خود می‌دانیم و در حقیقت دیدار با چنین  عزیزانی را توفیقی بزرگ برای خود می‌دانیم.

در این دیدارحجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند،سید رضا هاشمی فرماندار،عرب رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران ،عفت شریعتی نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند .

خبرنگار:علی نجف پور

ارسال نظرات