روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در مناطق مختلف شهرستان مارگون + ( تصاویر )

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در سفر به مناطق مختلف شهرستان مارگون با مردم، مسئولان و خانواده های شهدا و کشاورزان دیدار و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۷۲۳
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سردار حسن حکمتیان  امروز جمعه (۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ) در این دیدارها ابتدا با خانواده شهید افتاده در شهرستان مارگون دیدار و از آنها تجلیل کرد.

روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح در شهرستان مارگونروز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح در شهرستان مارگون
سردار حکمتیان در ادامه با محمد یار معصومی از بسیجیان گردان 492 امام جواد مارگون که به تازگی همسر خود را از دست داده دیدار و ضمن ابراز همدردی با ایشان این مصیبت را تسلیت گفت.

روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح در شهرستان مارگون

فرمانده تیپ ۴۸ فتح در ادامه با حاج مختار اندرخور فرماندار جدید شهرستان مارگون دیدار و ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان فرماندار، در خصوص مشکلات و نیازمندی های منطقه در سیلاب اخیر بحث و گفتگو کرد و جهت حل مشکلات منطقه قول پیگیری و همکاری داد.

روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح در شهرستان مارگونروز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح در شهرستان مارگون

سردار حکمتیان سپس به دیدار حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه شهرستان مارگون رفت و درباره چگونگی رفع مشکلات مردم و امداد رسانی به آنها در نقاط مختلف مارگون، گفت و گو کردند. 

روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح در شهرستان مارگون


دیدار با خانواده  آقای خوبانی مسئول حوزه مقاومت بسیج عشایر مارگون از دیگر برنامه های فرمانده تیپ ۴۸ بود.

سردار حکمتیان در این دیدار از همسر آقای خوبانی بخاطر کمک و همراهی با این مسئول حوزه مقاومت بسیج عشایر در مارگون تجلیل و قدردانی کرد.

روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح در شهرستان مارگونروز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح در شهرستان مارگونروز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح در شهرستان مارگون


در ادامه نیز مردم مناطق مختلف مارگون با سردار حکمتیان دیدار و از وی درخواست بازگشایی راه آبیاری باغات و کشاورزی و... در روستاهای جوکال، تلخدان، چار مورونو و ... را داشتند که فرمانده تیپ ۴۸ فتح نیز قول همکاری و اقدام داد.

روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح در شهرستان مارگون

حضور ماشین آلات مهندسی تیپ ۴۸ فتح و سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح در منطقه جوکال 

روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )

حضور سردار حکمتیان در جمع عشایر سیل زده جوکال و توزیع آرد و بسته های معیشتی بین آنها

جوکال از دور دست ترین مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد است که مسئولان به دلیل دوری مسافت و سختی راه کمتر به آنجا سرکشی می کنند و این مناطق از کمک رسانی تیپ ۴۸ فتح محروم نماند.

روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )روز پر کار فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان مارگون + ( تصاویر )

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار