خبرهای داغ:
رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی خبر داد

جذب ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر اخیر رییس جمهور توسط دانشگاه سیدجمال اسدآباد

همدان-رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از جذب اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در سفر اخیر رییس جمهور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۰۵۳۸
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر حسین مرادی مخلص در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار از جذب اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در سفر اخیر رییس جمهور خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه این مرکز در سفر اخیر دولت، عملکرد خوبی به ثبت رساند و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی و ۵ میلیارد تومان برای امورات دانشجویی جذب کرد.

وی با بیان اینکه فردای جذب اعتبار، مناقصات در سامانه بارگذاری شد، بیان کرد: دانشگاه سیدجمال با دارا بودن امکاناتی نوین و تفکراتی امروزی، به نوعی اتاق فکر دیارسیدجمال است و این همان هدفی است که برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی شده چرا که در عصر حاضر باید دانشگاه، محلی برای فرهنگ‌سازی باشد.

رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با اشاره به اینکه من سرباز این شهر هستم و تا روزی که در مسند خدمت باشم با افتخار به سرزمینم انجام وظیفه خواهم کرد، ابراز داشت: امروز و با اقدامات نوین دانشگاه، نام سیدجمال بیش از قبل در محافل کشوری و بین المللی مطرح شده و کنگره این شخصیت بزرگ به عنوان یک برند برای شهرمان مطرح است.

وی در ادامه به وجود بزرگترین مرکز سیدجمال پژوهی جهان اسلام در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی انتشارات دانشگاه، ایجاد سامانه فیبر نوری و راه‌اندازی اتاق کنفرانس استاندارد اقدامات بدیعی است که در چند ماه گذشته انجام شده است.

مرادی مخلص همچنین ضمن تشکر ویژه از تلاش‌ها و حمایت امام جمعه، فرماندار و نماینده اسدآباد خاطرنشان کرد: در سال قبل، ۱۰۰ درصد اعتبارات اختصاص داده شده به این مرکز تخصیص یافت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تهیه چند فیلم استاندارد در این مرکز اشاره داشت و گفت: فیلم شهیدان شاخص سال اسدآباد در شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شد و امسال نیز با یک تیم حرفه‌ای برای ساخت مستند سیدجمال قراردادی منعقد کرده‌ایم تا صحنه‌های مهم زندگی مصلح شرق بازآفرینی شده و فیلم در روز ۱۸ اسفند اکران شود.

رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در پایان از آماده افتتاح بودن مرکز رشد دانشگاه نیز خبر داد و گفت: انتخاب هیئت علمی بر عهده دانشگاه نیست اما ما از حضور نیروهای بومی در این قسمت استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار