خبرهای داغ:
ستاری‌نوید:

ظرفیت‌های بی‌بدیلی از بانوان را در استان همدان شاهد هستیم

همدان-مديرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری همدان گفت: در استان همدان ظرفیت‌های بی‌بدیلی از بانوان را شاهد هستیم که امیدوارم با اجرای برنامه‌های امور بانوان و خانواده گام‌های موثر و جدی را در استان برداریم.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۳۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
ظرفیت‌های بی‌بدیلی از بانوان را در استان همدان شاهد هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه ستاری نوید در نشست هم اندیشی اقشار مختلف بانوان استان همدان که با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: امروز بعد از سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به همدان شاهد سفر خانم دکتر خزعلی به دارالمجاهدین همدان هستیم.

وی با بیان اینکه بسیار مفتخریم محفل ما با حضور این بزرگوار که از شخصیت‌های علمی و دانشگاهی هستند مزین شده است، افزود: خدا را شاکریم که از زمان تصدی خانم خزعلی شاهد تحول جدی و واقعی در حوزه زنان و خانواده به صورت عملی و واقعی بوده‌ایم که امیدوارم در سفر یک روزه منشا خیرات و برکات برای دارالمونین همدان باشند.

مديرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما به همت زنان و مردان مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) به وقوع پیوست، تاکید کرد: از همان زمان پیروزی انقلاب بود که شخصیت زن به رهبری امام راحل حیات مجددی پیدا کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تربیت اسلامی و انقلابی زن مسلمان مایه افتخار و مباهات است، بیان کرد: زنان ایرانی و مسلمان در شکل‌گیری انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و پس از جنگ در همه عرصه‌های سیاسی ،علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... سهم بی‌نظیری دارد.

ستاری نوید مطرح کرد: ما در استان همدان ظرفیت‌های بی‌بدیلی از بانوان را شاهد هستیم که امیدوارم با اجرای برنامه‌ها و ماموریت‌های معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری، تشکیل کارگروه‌های هفت‌گانه، ابلاغی از دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور و مساعدت‌های خانم خزعلی و استاندار و معاونین ایشان گام‌های موثر و جدی را در استان برداریم و در راستای تحول و شکوفایی بانوان همدانی بکوشیم.

وی با بیان اینکه در این راه حمایت همه بانوان استان یک امر ضروری است، تصریح کرد: توانمندسازی و مهارت‌آموزی زنان سرپرست خانواده و بدسرست برای رسیدن به کسب و کار پایدار، کاهش آسیب‌های اجتماعی زنان، ارتقای کرامت و منزلت بانوان، توجه به نخبگان، توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تاکید بر تشکیل و تکریم و تعالی خانواده بر مبنای الگوی سوم زن مسلمان، افزایش ازدواج آسان و به هنگام، رصد دقیق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به عنوان اهم ماموریت‌های دفتر امور زنان و خانواده استانداری در حال پیگیری است.

مديرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری همدان خاطرنشان کرد: امید است با استعانت از خداوند متعال بتوانیم در تحقق تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور نقش آفرینی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار