خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

دعوت از تیم‌های ملی به شهرستان باید آبرومندانه و در شأن نهاوند باشد

همدان-فرماندار نهاوند گفت: دعوت از تیم‌های ملی به شهرستان باید آبرومندانه و در شأن نهاوند باشد.
کد خبر: ۹۴۴۹۱۱۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، ضرغام احمدوند در جلسه شورای ورزش شهرستان نهاوند اظهار کرد: ورزش یکی از اصولی‌ترین موضوعات جامعه است که بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی از طریق ورزش حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید نگاه تخصصی به ورزش باشد، گفت: یکی از مشکلات ما در شهرستان نهاوند این است که پروژه ها به علت عدم کارشناسی نیمه کاره و بلاتکلیف رها شده‌اند و پروژه‌های نیمه کاره و بلاتکلیف ورزشی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

فرماندار نهاوند افزود: اگر نگاه تخصصی به مسائل و مشکلات شهرستان داشته باشیم و کارشناسی شده مسائل را پیگیری کنیم پروژه‌ها به سمت و سوی بلاتکلیفی و نیمه کاره ماندن نمی‌روند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های جدید در کشور تعریف نمی‌شوند اعتبارات صرف تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه کاره و بلاتکلیف بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی خواهد شد.

احمدوند اظهار داشت: شهرستان نهاوند قطب ورزش کشتی بوده است که باید پیگیری شده چرا چندین سال است این ورزش ضعیف عمل می‌کند و اگر ضعف از مدیریت است، مدیریت این ورزش به شخص دیگری واگذار شود.

وی افزود: متأسفانه ورزشکاران و ورزشگاه‌های شهرستان دچار مشکلاتی هستند که این مشکلات باید برطرف شوند.

فرماندار نهاوند گفت: دعوت از تیم‌های ملی به شهرستان باید آبرومندانه و در شأن نهاوند باشد.

وی در بحث ورزش بانوان بیان داشت: نیمی از جمعیت ما را بانوان تشکیل می‌دهند که باید دغدغه‌های ورزشی این قشر را مورد بررسی قرار داد و مشکلات آنها را برطرف کرد.

احمدوند ضمن تشکر از خانواده مرحوم آیت علیمرادیان که شهرستان نهاوند را حمایت کرده‌اند و حامی مردم نهاوند هستند، گفت: مجموعه‌ آیت الله علیمرادیان که سال‌های سال است در اختیار مردم و ورزشکاران قرار گرفته شده باید مشکلاتش به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته شده و برطرف شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار