سازمان بسیج علمی، پژوهشی و بسیج سازندگی در ایلام تفاهمنامه همکاری امضاء کردند

به منظور استفاده بهینه از ظرفیت ها، ایجاد و گسترش همفکری و همکاری های آموزشی، پژوهشی و ارتقاء خدمات علمی و پشتیبانی از محققان و نخبگان تفاهمنامه همکاری بسیج علمی و پژوهشی و بسیج سازندگی امضاء شد.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۷۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،تفاهنامه همکاری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری ایلام و بسیج سازندگی این استان امروز با حضور مسئولان هر دو نهاد در محل سازمان بسیج سازندگی امضاء شد.

استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از نخبگان

محمود علی پور با بیان اینکه این تفاهمنامه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت ها، ایجاد و گسترش همفکری و همکاری های آموزشی، پژوهشی و ارتقاء خدمات علمی و پشتیبانی از محققان و نخبگان منعقد شده است گفت : در این تفاهمنامه دو طرف تمام تلاش خود را  جهت شناسایی، هدایت و حمایت مادی و معنوی از نخبگان، استعدادهای برتر و صاحبان ایده در سطح استان و حل مشکلات و معضلات علمی و  پژوهشی بکار خواهند بست.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام افزود: همکاری در زمینه حمایت از طرح های مخترعین، مبتکرین و محققین استان، همکاری در زمینه اطلاع رسانی موضوعات علمی و پژوهشی طرفین در حوزه های مختلف علمی و تحقیقاتی مرتبط، ایجاد بستر لازم جهت حضور فناوران معرفی شده از سوی بسیج سازندگی در مسابقات و جشنواره ها و همکاری در تجاری سازی یافته های تحقیقاتی از جمله تعهدات سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان خواهد بود.

 

همکاری سازمان بسیج سازندگی در تجاری سازی و بازاریابی محصولات دانش بنیان

علی ملک زاده عنوان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و اهمیت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) انعقاد تفاهمنامه همکاری با معاونت علمی و پژوهشی سپاه استان در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم با تلاش حداکثری نهادهای علمی، ضمن حمایت حداکثری از نخبگان،  زمینه تحقق شعار سال نیز فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان به تعهدات این سازمان در راستای حمایت از نخبگان اشاره و بیان کرد: ارائه تسهیلات کم بهره به مخترعین، مبتکرین و صاحبان طرحها و شرکتهای دانش بنیان معرفی شده از طرف معاونت علمی،پژوهشی بسیج، همکاری در جهت برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره های مختلف، حمایت  مالی از طرحهای دانش بنیان و اشتغالزای نخبگان، همکاری در تجاری سازی یافته های تحقیقاتی، کمک به نخبگان در دانش بنیان نمودن محصولات و مساعدت در امر تجاری سازی و بازاریابی محصولات نخبگان بسیجی را از جمله این تعهدات برشمرد.

گفتنی است از سوی هر دو نهاد از نخبگان علمی جهت کارشناسی، هدایت وحمایت از طرح و ایده های دانش بنیان دعوت شده است.

ارسال نظرات