خط قرمز ما ولایت ،نظام ، انقلاب و مردم است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: خط قرمز ما نظام و انقلاب، مردم و اصل ولایت فقیه است و در این چارچوب هر خدمت و کاری باشد، ما آماده همکاری هستیم چرا که مردم خط قرمز ما هستند.
کد خبر: ۹۴۴۸۷۳۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،  صبح امروز  شهردار و اعضای شورای شهر کرمان با فرمانده سپاه ثارالله  دیدار کردند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم اظهار کرد: با توجه به نزدیک شده به سالگرد سوم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اقدامات اجرایی و خدماتی را باید انجام دهیم تا بتوانیم خدمات خوبی را به مردم و زائر بدهیم.

سردار محمد علی نظری افزود: با توجه به اینکه به جهت واکسیناسیون انجام شده امسال زائر بسیار بیشتری را داریم

این مقام مسئول گفت: رسالت شهرداری مدیریت مطلوب ، توسعه شهری و خدمات بهتر به مردم برای یک زندگی بهتر رضایت  همراه با امیدواری برای مردم به ارمغان می آورد و هر چه مردم در هر عرصه ای نگرانی و نا امیدی داشتند باشند دشمن روی همان موضوع کار می کند.

این مقام مسئول گفت: باید به حمل و نقل، سفرهای درون شهری، توسعه خودروها توجه شود و همچنین عدم وجود پارکینگ مسئله ای است که باید مد نظر قرار گیرد و باید جاهایی را به این منظور استفاده کنیم.

سردار نظری  افزود: ارتقا فرهنگ شهروندی یکی از کارهایی است که با تبلیغات شهرداری و فضا سازی در این زمینه می تواند انجام شود

وی عنوان کرد:  ریل گذاری ترویج مکتب سپهبد شهید سلیمانی را سردار حسین معروفی انجام داده اند و دغدغه ای که ایشان نسبت به این موضوع نه تنها کمتر نمی شود؛ بلکه با شدت بالاتری این مسئله پیگیری خواهد شد.

وی اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه در قانون اساسی حفظ دستاوردهای نظام از جمله وظایف سپاه است و ما باید در همه زمینه ها ورود کنیم و کمک دهیم؛ در مسائل کرونا، بازسازی و احداث مسکن محرومین و غیره از جمله وظایف تکلیفی و رسالتی ماست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در زمینه حاشیه نشینی و خدمات اجتماعی، جلسات متعددی را در شورای تأمین داشته ایم که مهار، کنترل و مسائل امنیتی به سپاه، اداره اطلاعات و ناجا سپرده شده است و در این زمینه تقسیم بندی کار انجام شد و ما در عرصه فعالیتی خودمان حدود 80 تا 90 درصد افراد را شناسایی و به دادستانی معرفی کرده ایم.

سردار نظری اظهار کرد: در زمینه کنترل زمین های آزاد و بلاتکلیف که مربوط به بخش معاوضه شهرداری و راه و شهرسازی است که مقداری کم کاری در این موضوع صورت گرفته است که اگر این مسئله حل شود ما می توانیم کمربند، دژ یا کانال ایجاد کنیم تا بحث حاشیه نشینی متوقف و با استفاده از طرح هادی، جا به جایی و سایر راهکارها بتوانیم مسائل را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  خاطر نشان کرد:  خط قرمز ما نظام و انقلاب، مردم و اصل ولایت فقیه است و  در این چارچوب هر خدمت و کاری باشد، ما آماده همکاری هستیم چرا که مردم خط قرمز ما هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار