خبرهای داغ:
امام جمعه شهر الوند؛

مراسمات عزای حسینی امسال، پرشورتر و با معرفت تر از سال های گذشته برگزار شود

حجت الاسلام مهدوی درجمع همایش مدیران ستایشگران و روحانیون هیات های مذهبی شهرستان البرز گفت: مراسمات محرم امسال پرشورتر و با معرفت تراز سالهای گذشته برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۴۴۷۹۵۴
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همایش مدیران، ستایشگران و روحانیون با حضور حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهر الوند، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع)، هاشمی شهردار شهرستان البرز و حجت الاسلام رضوانی رئیس تبلیغات اسلامی و مداحان دهیات مذهبی شهرستان البرز برگزار گردید. 

حجت الاسلام مهدوی امام جمعه الوند در این مراسم با اشاره به دیدار ائمه جماعات سراسر کشور با مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبری معظم انقلاب با مقایسه جشن های میلیونی غدیر فرمودند دین و ولایت در جامعه نقش و جایگاه پررنگی دارد.

وی گفت: مردم ما علوی و ولایی هستند همان گونه که جشن های میلیونی غدیر در سراسر کشور انجام شد، برای مراسم اباعبدالله حسین(ع) نیز باید کوشا باشیم تا محرم امسال با سال های تفاوت چشمگیری داشته باشد.

 امام جمعه شهر الوند افزود: دشمن در صدد دین زدایی از جامعه ما است و زنان با حیای ما وظایف سنگینی دارند و با برگزاری پر شور و با معرفت عزای حسینی تفاوت زنان مومنه پرورش یافته در مکتب حسینی و زینبی را با زنان غربی به رخ دنیا می کشانیم. 

در ادامه این مراسم سرهنگ طاهرخانی در عنوان کرد: مراسمات عزاداری حسینی را بیشتر به صورت سنتی برگزار کنیم و کودکان را بیشتر در هیات ها ببریم تا در آینده همین کودکان هیئت دار باشند.

در پایان مراسم پرچم عزای اباعبدالله حسین در میدان اصلی شهر به اهتزار در آمد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار