مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری:

۳۰ گروه جهادی در منطقه سیل‌زده بارده امدادرسانی می‌کنند

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از خدمت رسانی 30 گروه جهادی در منطقه سیل زده روستای بارده خبرداد.
کد خبر: ۹۴۴۷۹۴۶
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: به دستور سردار و ماموریتی که ایشان به بسیج سازندگی سپرده اند، اقدامات لازم برای کمک به رسانی به مردم سیل زده در روستای بارده در حال انجام است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی خاطرنشان کرد:  ۳۰ گروه جهادی شامل پزشکان، دامپزشکان، روحانیون ،پیشکسوتان و گروه‌های جهادی اقشار در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده روستای بارده شهرستان بن هستند.

فولادی افزود: از تمام امکانات و گروه‌های جهادی برای خدمات رسانی بیشتر به مردم این روستا استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: ظرفیت هر گروه جهادی بیش از ۱۰ تا ۱۵ نفر است و امداد و کمک رسانی به آسیب‌دیدگان سیل در بخش‌های پزشکی، دامپزشکی و گروه‌های جهادی با تمام  امکانات و ظرفیت تا پایان عملیات امدادی ادامه خواهد داشت.

فولادی اظهار داشت: هم‌اکنون برای امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده و منازل مسکونی نیاز به تجهیزات، امکانات و نیروی لجستیک است.

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 30 گروه جهادی هم اکنون در حال امدادرسانی به مردم سیلزده بارده هستند، تصریح کرد: 20 گروه جهادی نیز پس از تجهیز شدن در این منطقه حضور خواهند یافت.

فولادی خاطرنشان کرد: در تمام شهرستان های استان گروه های جهادی به فراخور آسیب های وارده در مناطق سیلزده حضور فعال دارند و به مردم آسیب دیده امدادرسانی می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار