فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

با جاری شدن سیلاب در زاهدان، سیل مهربانی سرازیر شد

نادر میری گفت: حضور بسیجیان در مناطق سیل زده و در کنار افراد آسیب دیده مرحمی بر دلشان شد و ارمغانی شیرین از جنس هم‌دلی و مهربانی را برای کمک رسانی به مردم سیل زده این منطقه به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۴۴۷۸۷۶
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مسئول فرهنگی حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که سیلاب ویران کردو رفت، اما سیل مهربانی سرازیر شد، گفت: بسیج در کنار مردم و مسولین انقلابی با تفکرجهادی در زمان بحران، مشکلات را کنترل و حل و فصل می کند.

مسول فرهنگی و اجتماعی حوزه صاحب الزمان(عج) بیان کرد: بانظم،ئبرنامه ریزی، اتحاد، همدلی و تقوا الهی وحدت و هدفمند کردن کارها پیروزی و موفقیت درحل و فصل مشکلات دوچندان خواهد شد.

وی ادامه داد: بارندگی در شهر زاهدان که در پی فعالیت سامانه بارشی مونسون به وقوع پیوست، موجب آبگرفتگی شدید معابر شهر زاهدان شد و شدت آبگرفتگی به نحوی بود که تردد در کوچه و خیابان‌های سطح شهر بسیار دشوار و در برخی مسیرها امکان تردد وجود نداشت.

نادر میری با اشاره به این مطلب که در اولین ساعات جاری شدن سیلاب در خیابانهای شهر زاهدان به ویژه حاشیه های شهر، گروههای جهادی در راستای خدمت رسانی بی منت با تمام سختی ها و مشکلات آستین حمت بالا زدند و در میدان حضور فعال و چشم گیری داشتند، افزود: این بارندگی ها آثاری از تخریب و نابودی و خسارت بر منازل، زیرساخت هاو... برجای گذاشت و سیلاب سرگردان زاهدان به هرکجا سر کشید و از تخریب اندک سرمایه‌های زندگی نیز چشم پوشی نکرد.

این مسئول ادامه داد: حضور بسیجیان در مناطق سیل زده و در کنار افراد آسیب دیده بلوار شهید سلیمانی  مرحمی بر دلشان شد و با توزیع غذا، آب معدنی، بسته معیشتی، چادر، پتو، موکت، پلاستیک وظیفه و رسالت خود را در عرصه سخت به نمایش گذاشتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: حضور جهادگران بسیجی، در عرصه خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان ارمغانی شیرین از جنس هم‌دلی و مهربانی را برای کمک رسانی به مردم سیل زده این منطقه به ارمغان آورد و اندکی از غم و غصه، اضطراب و بغض این افراد را کاهش داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار