نمایشگاه "طرح اسوه" پایگاه‌های مقاومت بسیج در بهاباد گشایش یافت

نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بهاباد در محل سالن حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۸۴۶
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بهاباد روز پنج شنبه با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان درمحل سالن حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد افتتاح شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد درخصوص تشکیل این نمایشگاه اظهارداشت: نمایشگاه طرح اسوه با اهداف انتخاب و معرفی پایگاه‌های برتر برادران و خواهران، ارائه دستاورد‌های پایگاه‌ها در عرصه‌های مختلف و نیز انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر رده‌ها افتتاح شد.
سرهنگ سعید دهقان با بیان اینکه این نمایشگاه در قالب ۱۵ غرفه در معرض دید علاقمندان قرار دارد گفت: عملکرد در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، ورزشی، علمی، اقتصاد و اشتغالزایی و کمک به مردم، ساخت خانه‌های محرومین و توزیع بسته‌های معیشتی از جمله آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه هاست.
وی اظهار کرد: دشمن درصدد ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه است که امروز پایگاه‌های مقاومت بسیج در این برهه به نوعی در حال فعالیت‌های جهادی هستند که جای تشکر و قدر دانی دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد یادآور شد: در پایان نمایشگاه با بررسی عملکرد پایگاه‌های مقاومت در حوزه‌های مختلف از جمله ایجاد شور و نشاط مردمی، شناسایی تهدید‌ها و فرصت ها، خدمت رسانی به روستا‌ها و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کم برخوردار توسط بازرسان استانی و کشوری، یک پایگاه اسوه در بخش خواهران و یک پایگاه اسوه در بخش برادران انتخاب می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار