دیدار و تجلیل رئیس سازمان بسیج کشاورزی کشور از خانواده جهادگر شهید جمشیدی

رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی کشور به همراه جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده جهادگر شهید گرگ اله جمشیدی دیدار و از آنها تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۰۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، در این دیدار صمیمی رییس بسیج جامعه مهندسین کشاورزی کشور گفت: عزت وافتخار ایران اسلامی مدیون شهیدانی است که در مواقع و دورانهای مختلف ، خالصانه جان خود را فدا کردند.
محمدرضا جهانسوز گفت: برهمگان به ویژه نهادهای دولتی لازم است تا مشکلات خانواده های معظم شهدا رابررسی و در کمال احترام و تکریم برای رفع آنها چاره جویی کنند.
معتمدی رییس جهاد کشاورزی استان هم گفت: بر خود تکلیف می دانیم مشکلات خانواده معظم جهادگران شهید استان را رصد و برای حل آن از تمام توان و اختیار قانونی خود استفاده کنیم.
در این دیدار صمیمی با اهدای لوح سپاس از خانواده معظم شهیدجمشیدی تجلیل شد.
شهید گرگ اله جمشیدی از سنگرسازان جهادگر هم استانی فروردین ماه 66 درسن 32 سالگی در عملیات کربلای 8 در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نایل و در گلزار شهدای یاسوج به خاطره ها سپرده شد.دیدار و تجلیل رئیس سازمان بسیج کشاورزی کشور از خانواده جهادگر شهید جمشیدیدیدار و تجلیل رئیس سازمان بسیج کشاورزی کشور از خانواده جهادگر شهید جمشیدیدیدار و تجلیل رئیس سازمان بسیج کشاورزی کشور از خانواده جهادگر شهید جمشیدیدیدار و تجلیل رئیس سازمان بسیج کشاورزی کشور از خانواده جهادگر شهید جمشیدیدیدار و تجلیل رئیس سازمان بسیج کشاورزی کشور از خانواده جهادگر شهید جمشیدی

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار