مسئول معاونت اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

اعزام 1600 زنجانی به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور

زنجان - مسئول معاونت اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اعزام بیش از یک هزار و 600 نفر از اقشار مختلف مردم این استان به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور خبر داد و گفت: اردوی راهیان نور بستری مناسب برای تحقق جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۴۶۸۴۹
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

سرهنگ حسین حیدری در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای آشنایی نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت است،به اعزام زائران زنجانی به راهیان نور شمالغرب کشور اشاره و اظهار داشت:به همین منظور طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده اعزام کاروان‌های راهیان نور زنجان از ۳۱ تیرماه شروع و تا ۱۰ مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

اعزام 1600 زنجانی به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور

 این مسئول تصریح کرد:در این بازه زمانی پنج کاروان اعزام می‌شود که از این پنج دوره، دو دوره آن مخصوص خواهران و سه دوره آن مخصوص برادران است.

 

 

وی با بیان اینکه راهیان نور بستری مناسبی برای تحقق جهاد تبیین است،عنوان کرد: از اقشار مختلف مردم در اردوهای راهیان نور شمالغرب کشور حضور دارند که از سه یادمان از جمله یادمان‌های «بوالحسن»، «بو الفتح» و یادمان «سیرانبند» بازدید می‌کنند.

 

 

مسئول معاونت اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: یادمان‌های بوالحسن و سیرانبند برای منطقه بانه است و یادمان بوالفتح برای منطقه سردشت عملیات(نصر هفت) است که مردم استان زائر این یادمان‌ها خواهند بود.

 

 

حیدری در ادامه با بیان اینکه  در مجموع  ۳۵ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند، گفت: در هر دوره  با احتساب عوامل اجرایی  بیش از ۳۰۰ نفر به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام می‌شوند.

 

 

مسئول معاونت اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برای اردوی راهیان نور شمالغرب کشور با استقبال گرم مردم روبه رو هستیم، ادامه داد: در مجموع  بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم این استان به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام می‌شوند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار